וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה, שם לא הפסיקו לשחק כדורגל בחורף, המצב הוא מצויין ומשתפר משנה לשנה, גם כלכלית וגם מקצועית. בצרפת נראה כי העונה הנוכחית תהיה אף יותר מותחת מקודמתה (כפי שאנו נוהגים לומר כמעט מדי שנה), אך הליגה עדיין מדשדת בבינוניות ברמה הכלכלית וברמת העניין המקומי והעולמי. בגרמניה השליטה היא של מינכן וגלזנקירשן. בספרד הכל כרגיל ובאיטליה העניינים רק מדרדרים. אחרי פיורנטינה, מגיע תורה של לאציו ואולי אף של טורינו להגיע למצב המביש של פשיטת רגל. אחרי המונדיאל בצרפת 98' היה נראה כי הכדורגל הולך לשבור שיאים בכל העולם ועכשיו, אחרי שראינו כיצד המצב הכלכלי משפיע גם על הספורט הפופולרי ביותר בתבל, נצטרך להתייחס לעונה הנוכחית כעל עונה חשובה שתכריע לאיזה כיוון הולך המשחק.

באנגליה, שם לא הפסיקו לשחק כדורגל בחורף, המצב הוא מצויין ומשתפר משנה לשנה, גם כלכלית וגם מקצועית. בצרפת נראה כי העונה הנוכחית תהיה אף יותר מותחת מקודמתה (כפי שאנו נוהגים לומר כמעט מדי שנה), אך הליגה עדיין מדשדת בבינוניות ברמה הכלכלית וברמת העניין המקומי והעולמי. בגרמניה השליטה היא של מינכן וגלזנקירשן. בספרד הכל כרגיל ובאיטליה העניינים רק מדרדרים. אחרי פיורנטינה, מגיע תורה של לאציו ואולי אף של טורינו להגיע למצב המביש של פשיטת רגל.

אחרי המונדיאל בצרפת 98' היה נראה כי הכדורגל הולך לשבור שיאים בכל העולם ועכשיו, אחרי שראינו כיצד המצב הכלכלי משפיע גם על הספורט הפופולרי ביותר בתבל, נצטרך להתייחס לעונה הנוכחית כעל עונה חשובה שתכריע לאיזה כיוון הולך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully