וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פורטונה דיסלדורף ניצחה 1:2 את אוניון ברלין, 1:2 לפאדרבורן על פרנקפורט

חם בתחתית הבונדסליגה: נועלת הטבלה ניצחה את שחקניו של אדי הוטר וסיבכה אותם עמוק בתחתית. אריק טומי (91) העניק ניצחון דרמטי לפורטונה

מתוך אתר ארסנל

המחזור ה-17 והאחרון בסיבוב הראשון של הבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) ואחריו ייצאו הקבוצות לפגרת החורף. במשחק הראשון הצליחה פורטונה דיסלדורף לנצח 1:2 את אוניון ברלין בזכות שער בדקה ה-91. איינטרכט פרנקפורט המשיכה לאכזב לאחר שהפסידה 2:1 מול נועלת הטבלה פאדרבורן.

ראובן הנינגס שחקן פורטונה דיסלדורף. GettyImages
ניצחון קריטי להנינגס וחבריו/GettyImages

פורטונה דיסלדורף - אוניון ברלין 1:2

המארחת סגרה סיבוב רע עם ניצחון חשוב מאוד בזכות שער של אריק טומי בדקה ה-91. מי שחווה סיבוב ראשון יוצא מן הכלל הוא חלוץ הקבוצה ראובן הנינגס. החלוץ בן ה-32 כבש שער יוצא מן הכלל בדקה ה-38, שהיה ה-11 שלו העונה כשרק רוברט לבנדובסקי (19) וטימו ורנר (18) מובילים אותו בטבלת הכובשים בליגה. האורחת הצליחה לאזן בדקה ה-48 אחרי שמרווין פרידריך עלה מעל השומר שלו ונגח לקורה, זה חזר אל מיכאל פארנסן, שהמשיך את זה מקרוב פנימה וזה 1:1. בדקה ה-91, כאמור, כבש טומי את שער הניצחון אחרי בישול של מרכוס זוטנר. הניצחון הזה מעלה את מאזן הנקודות של דיסלדורף ל-15, שתיים מתחת לפ.צ. קלן במקום שמבטיח הישארות בליגה.

אריק טומי שחקן פורטונה דיסלדורף. GettyImages
אריק טומי חוגג את שער הניצחון/GettyImages

פאדרבורן - איינטרכט פרנקפורט 1:2

השחקנים של אדי הוטר ממשיכים בצניחה החופשית שלהם כשהערב הפסידה פרנקפורט 1:2 לנועלת הטבלה פאדרבורן וסופרת משחק 11 ברציפות בכל המסגרות ללא ניצחון. המארחת השיגה ניצחון שני בחמשת המשחקים האחרונים ושלישי בלבד העונה, בעוד פרנקפורט התסבכה בתחתית כשהיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. עבדלחמיד סאבירי העלה את המארחת ל-0:1 בדקה התשיעית, כשבסטיאן שונלאו מכפיל את היתרון בדקה ה-41. פרנקפורט הצליחה רק לצמק בדקה ה-72 משער של באס דוסט ובסיום רושמת הפסד נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully