וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב המריאה לקובנה, ספרופולוס: "ג'קסון וריינולדס מוכנים"

1.1.2020 / 14:13

הצהובים ינסו להתאושש מהתבוסה מול אפס על חשבון הקבוצה של שאראס (ה', 20:00). צמד שחקני הרכש יערוך בכורה, המאמן: "אין מטה קסם"

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על פנאתינייקוס

מכבי תל אביב יצאה היום (רביעי) לקובנה בטיסה ישירה לקראת משחקה מחר נגד ז'לגיריס (20:00, שידור ישיר בספורט 5) במסגרת המחזור ה-17 והאחרון בסיבוב הראשון ביורוליג.

צהובים מגיעים למשחק במאזן של 11 ניצחונות מול 5 הפסדים, מהמקום הרביעי במפעל, ואילו יריבתם מדורגת במקום ה-17 במאזן של 4 ניצחונות מול 12 הפסדים. ז'לגיריס ניצחה בשניים מתשעת משחקי הבית שלה העונה, ואילו מכבי ניצחה שלושה משחקי חוץ בלבד מתוך שמונה. מנגד, מאזנה של מכבי נגד הקבוצות המדורגות 9-16 עד כה ביורוליג הוא 0:9, ונגד הקבוצות המדורגות 1-8 הוא 5:2 בלבד.

הצהובים יוצאים למשחק בקובנה עם 12 שחקנים לראשונה אחרי ארבעה משחקי יורוליג, כשארון ג'קסון וג'יילן ריינולדס שהצטרפו השבוע לקבוצה באופן רשמי יערכו את הופעת הבכורה שלהם. סקוטי ווילבקין, שפספס את משחק הליגה נגד הפועל באר שבע בשל פציעה בקרסול, נמצא בספק מסוים להתמודדות, אך בקבוצה אופטימיים לגבי הסיכוי שישחק. אות'לו האנטר, שלא שיחק אף הוא בשל פציעה במשחק הליגה, ישחק בקובנה.

אחרי הפסד החוץ לאנדולו אפס בשבוע שעבר בקבוצה נחושים לסיים את הסיבוב הראשון ברגל ימין ולשמור על הפער מהמקום החמישי לפני הכניסה לסיבוב השני.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. האפליקצייה של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יאניס ספרולוס/אתר רשמי, האפליקצייה של מכבי תל אביב

יאניס ספרופולוס התייחס לשחקני הרכש החדשים (ג'קסון וריינולדס): "אני שמח שהם איתנו. הם ערכו שני אימונים, אבל כמובן שהם עדיין לומדים את המערכת ואת הפילוסופיה בהגנה ובהתקפה ואין מטה קסם. הם מוכנים לשחק והם ישחקו. אנחנו נמשיך להילחם ולעשות את המיטב במצב הזה".

על המפגש מול ז'לגיריס: "לא פשוט לנצח בחוץ. נצטרך להיות יותר מרוכזים ולהילחם על כל כדור. צריך להיצמד לתוכנית המשחק שלנו 40 דקות. ז'לגיריס במגמת עלייה, הם איבדו הרבה נקודות והם יילחמו. היו להם גם הרבה משחקים צמודים. זה לא יהיה קל ואנחנו יודעים את זה".

על אות'לו האנטר וסקוטי ווילבקין: "הם חזרו להתאמן ואני מאמין שהם יהיו כשירים למשחק".

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
הקבוצה שלו מאכזבת בגדול. שרונאס יאסיקביצ'יוס/דני מרון

ז'לגיריס קובנה של שרונאס יאסיקביצ'יוס הייתה אמורה להחזיק בתואר המאכזבת הגדולה ביותר של העונה ביורוליג, אם לא העונה הנוראית שעוברת על פנרבחצ'ה. הקבוצה, שהגיעה בשנתיים האחרונות לפלייאוף ואף שיחקה בפיינל פור בשנת 2017, לא הצליחה לשחזר את ההצלחות שלה מהשנים הקודמות.

את ז'לגיריס מובילים שני שחקני פנים - זאק לידיי, אקס גלבוע/גליל, עם 11.8 נקודות ו-4.8 ריבאונדים, והסנטר האוסטרלי ג'וק לנדייל עם 11.5 נקודות ו-4.3 ריבאונדים. שחקנים נוספים שבולטים מבחינה סטטיסטית הם לוקאס לקביצ'יוס (8.6 נקודות ו-2.6 אסיסטים) והגארד האמריקאי תומאס ווקאפ עם 9.4 נקודות, 5.1 אסיסטים ו-3.6 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully