וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה וניימאר סיימו את 2019 בכושר שיא: "הייעוד של קיליאן הוא לשחק בריאל מדריד"

אמבפה עם 9 שערים ו-3 בישולים בשבעת המשחקים האחרונים, ניימאר עם 5 שערים ו-6 בישולים בחמשת המשחקים האחרונים, אקס פריס סן ז'רמן בטוח: זה עניין של זמן עד שאמבפה עובר לריאל

מתוך אתר ארסנל

פריס סן ז'רמן סיימה את השנה בסטייל, כשהביסה אתמול (שבת) 1:4 את אמיין לפני פגרת חג המולד. קיליאן אמבפה שיחק את משחקו הראשון כבן 21 (אחרי שחגג ב-20 בדצמבר יום הולדת), וכמובן כבש במשחק הזה צמד. בשבעת המשחקים האחרונים אמבפה עומד על תשעה שערים ושלושה בישולים. הנתונים מראים ששיתוף הפעולה של אמבפה עם ניימאר הוא יוצא מהכלל: הברזילאי בישל לצרפתי חמישה מששת השערים האחרונים שלו.

בנוסף, זו הייתה ההופעה ה-200 של אמבפה במועדון ובקבוצה, והמאזן שלו עומד על 177 שערים ובישולים ב-200 משחקים, כלומר אמבפה מעורב בשער כל 79 דקות. שימו לב למספרים של הכוכב הצרפתי לפי שנים:
2015 - 4 משחקים, 0 שערים
2016 - 25 משחקים, 7 שערים
2017 - 62 משחקים, 33 שערים
2018 - 60 משחקים, 34 שערים
2019 - 49 משחקים, 44 שערים

אבל מי שבכושר לא פחות טוב ממנו הוא ניימאר, שבחמשת המשחקים האחרונים רשום על 6 בישולים ו-5 שערים. אלה ארבעת המשחקים האחרונים של ניימאר:
נגד מונפלייה - שער ובישול
נגד גלאטסראיי - שני בישולים ושער
נגד סנט אטיין - שני בישולים ושער
נגד אמיין - בישול ושער

יורי ברצ'יצ'ה, שחקן פריס סן ז'רמן לשעבר וכיום המגן השמאלי של בילבאו, אמר על אמבפה, חברו לשעבר לקבוצה: "אני חושב שהייעוד שלו הוא לשחק בריאל מדריד, כל הדרכים מובילות לשם. השאלה היא מתי. אם עוד שנה, או שנתיים... זה יהיה קשה לריאל. הנשיא אל חלאיפי הוא לא אחד שקל לנהל איתו משא ומתן. אבל אני בכל זאת חושב שהעתיד של אמבפה הוא בריאל, ושהוא יהפוך שם לשחקן חשוב".

עוד בוואלה

ליברפול ניצחה את פלמנגו 0:1 וזכתה באליפות העולם לקבוצות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully