וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור ה-16 ב-NFL יצא לדרך: הפאטס ויוסטון זכו בבית

הטקסאנס ניצחו 20:23 בטמפה ביי אחרי שג'יימיס ווינסטון איבד ארבעה כדורים ולקחו את ה-AFC דרום. האלופה זכתה בפעם ה-11 ברצף במזרח עם 17:24 על בפאלו. הראמס הפסידו לניינרס והודחו

המחזור ה-16 והלפני אחרון ב-NFL יצא לדרך הלילה (שבת) עם ניצחון של יוסטון (5:10) בטמפה ביי (8:7), 20:23, שהבטיח לטקסאנס את הזכייה ב-AFC דרום. הפתיחה של הבאקס הייתה מזעזעת וג'יימיס ווינסטון איבד את הכדור פעמיים תוך פחות משתי דקות, מה שהוביל ל-0:10 מהיר לאורחים. אלא שטמפה חזרה ו-13 שניות להפסקה, ווינסטון מסר לטאצ'דאון שקבע שוויון 17:17. המחצית השנייה הייתה חלשה יותר ורק שלושה שערי שדה נכבשו בה, עד שווינסטון מסר לעוד איבוד, רביעי במשחק (!) וזה נגמר. דשון ווטסון הסתפק ב-184 יארד ואיבוד. ווינסטון סיים עם 335 וטאצ'דאון. ברשאד פרימן תפס 102 יארד עבור המפסידים.

המשחק השני של הלילה סיפק קרב קשוח נוסף בין ניו אינגלנד (3:12) לבפאלו (5:10), בסיומו האלופה ניצחה בבית 17:24 מטאצ'דאון מאוחר של רקס ברקהד ועצירה את ההגנה בשניות האחרונות. עם הניצחון הזה, ניו אינגלנד הבטיחה זכייה ב-AFC מזרח בפעם ה-11 ברציפות והיא זקוקה לניצחון על מיאמי בשבוע הבא כדי לקבל גם את שבוע החופש.

הפאטס פתחו היטב והובילו 3:10 לפני שזריקה נהדרת של ג'וש אלן סידרה שוויון, רגע לפני ההפסקה. ברבע הבא, ג'ון בראון תפס טאצ'דאון של 53 יארד, אך המילה האחרונה הייתה שייכת למארחים, שקיבלו את טום בריידי של פעם, עם 271 יארד וטאצ'דאון. סוני מישל רץ ל-96 יארד, אלן מסר ל-208 וצמד טאצ'ים וקול ביזלי תפס ל-108.

הלילה הסתיים עם דרמה בסן פרנסיסקו, שם הניינרס (3:12) הדיחו את סגנית האלופה לוס אנג'לס ראמס (7:8) מהמירוץ לפלייאוף עם 31:34 מצוין. LA כבר עלתה ל-3:14 עם פתיחת הרבע השני, אך הניינרס הפכו בעזרת שלושה טאצ'דאונים לפני ההפסקה, כולל פיק סיקס. קופר קאפ החזיר את היתרון לאורחים, ג'ורג' קיטל קבע מהפך נוסף שש דקות לסיום ועם 2:30 על השעון, גרג זורליין השווה, אולם רובי גולד הכריע בשער שדה מ-33 יארד על הבאזר.

248 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לג'ימי גארופולו, 323, צמד ואיבוד לג'ארד גוף. בראמס, 117 באוויר לרוברט וודס, 104 לטיילר היגבי. בעיר המלאכים יצטרכו לעשות הרבה חושבים בפגרה, בעוד הניינרס עדיין יכולים לסיים ראשונים ב-NFC.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

13 משחקים נוספים ייערכו כאשר המחזור יושלם בראשון ושני.

20:00:

אטלנטה (9:5) - ג'קסונוויל (9:5)

ארבעה ניצחונות בשישה משחקים, כולל עקיצה בסן פרנסיסקו, החזירו קצת מהצבע ללחיים של הפאלקונס. גם הג'אגס מגיעים אחרי ניצחון במפרץ, על אוקלנד, שקטע רצף של חמישה הפסדים.

קליבלנד (8:6) - בולטימור (2:12)

העונה האיומה של קליבלנד הגיעה אל קיצה עם התבוסה באריזונה וכל שנותר לבראונס כעת הוא לנסות להמם את המכונה הדוהרת של בולטימור, שניצחה את כל עשרת משחקיה האחרונים, מאז הובסה... מול קליבלנד.

טנסי (6:8) - ניו אורלינס (3:11)

משחק קריטי לשתי הקבוצות. הטייטאנס הפסידו בבית ליוסטון ועלולים להישאר בחוץ עם הפסד נוסף כאן, שבוע לפני עוד מפגש מול הטקסאנס. הסיינטס ודרו בריס הבריקו במאנדיי נייט, אך עדיין רודפים אחר שבוע החופש.

אינדיאנפוליס (8:6) - קרוליינה (9:5)

התבוסה בשני בלילה הייתה סוף העונה של אינדי והיא תנסה להתאושש מול קרוליינה, שאחרי שישה הפסדים ועם אי ודאות בעמדת הקוורטרבק, רק מחכה שהסיוט ייגמר.

מיאמי (11:3) - סינסינטי (13:1)

זה עשוי להיות המשחק ש"יבטיח" לבנגאלס סופית את המקום הראשון בדראפט הבא. הדולפינס הגרועים עוד מנסים להילחם, יותר ממה שאפשר לומר על סינסי בימים אלה.

ניו יורק ג'טס (9:5) - פיטסבורג (6:8)

בעונה מלאה בפציעות ובעיות, פיטסבורג, למרות ההפסד לבפאלו, עדיין מחזיקה בסיכוי להיכנס לפלייאוף ותהיה חייבת לנצח בתפוח הגדול את הסילונים, שניצחו ארבעה מששת המשחקים האחרונים שלהם, אך הובסו לפני שבוע וחצי נגד בולטימור.

וושינגטון (11:3) - ניו יורק ג'איינטס (11:3)

איליי מאנינג הנהיג את הענקים לניצחון על מיאמי, במה שכנראה היה משחק הבית האחרון שלו וקטע רצף של תשעה הפסדים. דניאל ג'ונס יקבל את המושכות בקרב התחתית העגום הזה.

23:05-23:25:

דנבר (9:5) - דטרויט (10:1:3)

מפגש בין שניים מהמאמנים המאכזבים של העונה. ויק פאנג'יו הגיע לדנבר עם הרבה ציפיות והתוצאות היו די רעות, אבל זה יותר ממה שאפשר לומר על מאט פטרישיה, שלא צפוי להמשיך בדטרויט בסיומה של עונה מזעזעת.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (9:5) - אוקלנד (8:6)

עוד שתיים שאכזבו בענק. LA לא מפסיקה להפסיד משחקים, צמודים יותר ופחות ויתרון הביתיות לא קיים אצלה (5:2 בבית). הריידרס נפרדו מאוקלנד לפני שבוע עם הפסד דרמטי לג'אגס ובוז מהקהל.

שחקני פילדלפיה איגלס. AP
משחק קריטי בפילדלפיה/AP

פילדלפיה (7:7) - דאלאס (7:7)

הקרב שאמור להכריע את ה-NFC מזרח. שתי הקבוצות בעונה רעה, אך מגיעות במצב רוח טוב. האיגלס ניצחו את שתי היריבות האחרות מהבית, מבלי להרשים. הקאובויס סופסוף התאוששו והביסו את הראמס.

סיאטל (3:11) - אריזונה (9:1:4)

הסיהוקס עבדו קשה מהרצוי נגד קרוליינה, אך חזרו למסלול הניצחונות ונאבקים על שבוע החופש והמקום הראשון ב-NFC. הם ינסו לא למעוד מול קבוצה שעשתה להם שלל צרות בעבר ומגיעה אחרי ניצחון נאה על קליבלנד.

שיקגו (7:7) - קנזס סיטי (4:10), שני, 3:20

הדובים הודחו מהפלייאוף אחרי ההפסד בגרין ביי. קנזס סיטי לעומת זאת, מתעוררת בדיוק בזמן, ניצחה ארבעה ברציפות (כולל בשלג נגד דנבר) והתחזקה בטרל סאגס השבוע. פטריק מהומס נראה מוכן לפלייאוף.

מינסוטה (4:10) - גרין ביי (3:11), שלישי, 3:15

הווייקינגס רודפים אחרי היריבה הגדולה שלהם כבר לא מעט שבועות וזו ההזדמנות שלהם, אחרי שהפסידו באכזריות בלמבו פילד במחזור השני של העונה. מינסוטה ב-0:6 בבית, גרין ביי עם שלושה ניצחונות רצופים והמאנדיי נייט הזה מבטיח המון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully