וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "בסוף העברנו את דולב חזיזה לאמצע, שמח שזה הצליח"

מאמן מכבי חיפה שקל להוציא את גיבור הניצחון הדרמטי של הירוקים על נס ציונה: "היה מתיש". תורג'מן: "לפני המשחק לא רצינו להגיע להארכה"

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
"לא הלך לנו הערב". בלבול/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה נמנעה הערב (שבת) ממבוכה גדולה בסיבוב ח' של גביע המדינה, כשנזקקה להארכה כדי להתגבר על סקציה נס ציונה 1:3. בתום 90 דקות, וכשלוח התוצאות הראה על 1:1, שקל מרקו בלבול להוציא את דולב חזיזה, אולם השתכנע להשאירו על כר הדשא וקיבל ממנו את שערי הניצחון עמוק בתוך ההארכה (112, 119).

"העדפנו להעביר את דולב חזיזה לאמצע בסופו של דבר ואני שמח שזה הצליח", הודה בלבול בסיום. "היה מתיש. לא שיחקנו טוב. מגיע שאפו לנס ציונה, התקשינו להגיע למצבים ואסור היה לנו לספוג שער כזה ממצב נייח, אבל אני שמח שידענו לעשות את הדבר הכי חשוב וזה לעבור סיבוב. לא הלך לנו הערב, הכדור לא נדבק לרגל אבל מה שהיה חשוב זה לעשות את העבודה ולעבור שלב".

חזיזה עצמו הוסיף: "אני שמח מאוד, נס ציונה הקשתה עלינו והצלחנו לא להיגרר לפנדלים. אני שמח שנשארתי על המגרש ועזרתי לקבוצה לעלות שלב. אני מגלה את הווינריות שלי בעזרת החברים ושמח על זה".

מנגד, המאמן המפסיד עמיר תורג'מן, שהעלה הרכב משני ובכל זאת כמעט חולל סנסציה, סיכם: "מי ששיחק היה יוצא מן הכלל אנחנו צריכים לזכור שיש לנו משחק ליגה עוד מעט מאוד ימים. לא רצינו להגיע לפני המשחק להארכה, ואם כבר הגענו - אז רצינו להגיע לפנדלים. עדיין, כל הכבוד למי ששיחק והפנים הם למשחק הליגה הקרוב. ברור שרציתי לעבור, אבל אם היו נפצעים לי שני שחקנים לקראת משחק הליגה הייתי באמת מכה על חטא. ברכות למכבי חיפה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דולב חזיזה. אדריאן הרבשטיין
שינוי העמדה הצליח. חזיזה עם החברים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully