וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן יגיע בעקבותיו? קרלו אנצ'לוטי מונה רשמית למאמן אברטון

שבועיים אחרי שפוטר מנאפולי בעקבות חיכוכים עם ההנהלה, האיטלקי הוותיק ינסה לתרום מניסיונו לקבוצה מליברפול ששואפת לחזור לצמרת

מתוך אתר ארסנל

השמועות היו באוויר מאז שהוא פוטר מנאפולי, והיום (שבת) התקבל האישור הרשמי: קרלו אנצ'לוטי המאמן האיטלקי הוותיק מונה למאמנה החדש של אברטון מהפרמיירליג. אנצ'לוטי, שאימן מועדוני פאר כמו מילאן, צ'לסי וריאל מדריד, מחליף בתפקיד את מרקו סילבה, כאשר דנקן פרגוסון עדיין יעמוד על הקווים במשחק של הקבוצה היום מול ארסנל.

אנצ'לוטי, שעל פי הדיווחים חתם עד 2024 באברטון, מגיע לקבוצה שבועיים אחרי שפוטר מנאפולי בעקבות חילוקי דעות עם ההנהלה ומשבר גדול בין הבעלים לשחקני הקבוצה. המאמן בן ה-60 חוזה לאנגליה שמונה שנים אחרי שפוטר מתפקידו כמאמן צ'לסי, אז זה היה אחרי הפסד לאותה אברטון שנותנת לו כעת הזדמנות מחודשת. באיטליה התפרסמו דיווחים לפיהם אם אנצ'לוטי יגיע לאברטון, ייתכן שגם זלאטן איברהימוביץ' ישתכנע לחתום שם, אבל עוד חזון למועד.

במהלך הקריירה הארוכה שלו, אנצ'לוטי זכה באליפויות באיטליה, צרפת, ספרד וגרמניה והוא ינסה לתרום מהניסיון שלו לטופיז'. משחק הבכורה שלו בתפקיד החדש צפוי להיות משחק הבית בליגה מול ברנלי ביום חמישי. לאחר מכן יצפו לו שלושה משחקי חוץ קשים מאוד מול ניוקאסל, מנצ'סטי סיטי וליברפול בגביע.

קרלו אנצ'לוטי, מאמן נאפולי. רויטרס
חוזר לפרמיירליג. אנצ'לוטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully