וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד הביסה 22:35 את עירוני רחובות

המוליכה השלימה את הסיבוב הראשון עם ניצחון 10 ב-11 מחזורים. נס ציונה ניצחה 26:28 את הפועל ראשון לציון, מכבי ראשון לציון הביסה 26:37 את בני הרצליה

ניבו לוי שחקן הפועל אשדוד. משה דהן, הפועל אשדוד, אתר רשמי
הפועל אשדוד עם ניצחון גדול/אתר רשמי, משה דהן, הפועל אשדוד

הסיבוב הראשון בליגת ווינר בכדוריד נחתם היום (שישי). 11 מחזורים שבסיומם הפועל אשדוד מוליכה את הטבלה, ומכבי דימונה (שנוצחה אמש 29:25 בדרבי הנגב על ידי מ.כ. באר שבע) סוגרת אותה. רגע לפני שליגת ווינר יוצאת לפגרה, התקיימו היום 5 משחקים:

עירוני רחובות - הפועל אשדוד 35:22

אשדוד המוליכה (מאזן 1:10) הבטיחה לפני המשחק את המקום הראשון בסיבוב הראשון. רחובות מסיימת סיבוב לא יציב עם מאזן 6:5 ויורדת למקום השביעי. רחובות דווקא פתחה מצוין והוליכה 7:13 בדקה ה-19 של המחצית הראשונה, שבה בלטו מושיקו אלימלך, דיאן פרליצה ונדב כהן. גאבור לנגהאנס הוביל מהפך בהמשך ואשדוד השלימה ריצת 1:10 בפתיחת המחצית השנייה. אורון ברגיל נכנס בהמשך והצטיין בשער אשדוד (עם 8 עצירות במאה אחוזי הצלחה!), שהגדילה את ההפרש ושייטה לניצחון העשירי שלה בסיבוב. ניבו לוי עם 9 שערים, גאבור לנגהאנס עם 7, ושי הרשקוביץ עם 6 היו המבקיעים המצטיינים באשדוד.

א.כ. נס ציונה - הפועל ראשון לציון 26:28

האדומים של עידן מימון מסיימים את הסיבוב הראשון במקום השלישי. נס ציונה של עומרי מימון משיגה ניצחון רביעי וקצת אוויר בתחתית. . בשורות נס ציונה הצטיין השוער אורן מאירוביץ', יחד עם לוין שהבקיע 9, צ'סליוב - 8 וצייטלר - 7. בהפועל ראשון לציון שון סלס ויותם טל עם 5 כ"א, ושי נתן שהצטיין גם בהגנה הוסיף 4 שערים.

הפועל קרית אונו - א.ס רמת השרון 32:29

אונו מסיימת את הסיבוב הראשון במקום ה-10 במאזן 8:3, רמת השרון עם ניצחון שישי ברציפות. המשחק היה צמוד לכל אורכו, וקרית אונו כבר הוליכה ביתרון 27:28 - 7 דקות לסיום. מהפך של רמה"ש הוביל אותה לניצחון ולמאזן 15 נק' (כמו חולון במקומות 4-5). ג'ורג'ה ג'קיץ' עם 12 שערים מ-13 ניסיונות, ופרדראג ויין עם 9 שערים היו המבקיעים הבולטים בשורות המנצחת.

מכבי קרית מוצקין - מ.כ יובלים חולון 29:30

מוצקין פתחה את הליגה עם שלושה ניצחונות ברציפות, אבל מאז - היא השיגה רק ניצחון אחד בששת המחזורים האחרונים. היום היא השיגה ניצחון חשוב מבחינתה, וחתמה סיבוב עם מאזן 6:5. חולון מדורגת במקומות 4-5, עם 15 נקודות כמו רמת השרון.

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון 37:26

האורחת סגרה סיבוב עם ניצחון שמיני שהעלה אותה למקום השני. בני הרצליה שקעה לאיטה למקום ה-11 ולפני האחרון. היא אומנם השיגה מקדמה של 4 נקודות על פני דימונה האחרונה, וההערכה שהיא צפויה להתחזק בסיבוב השני לפחות בשחקן זר אחר.

טבלת ליגת העל בכדוריד, מחזור 11. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הטבלה אחרי המחזור ה-11/אתר רשמי, איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully