וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אנחנו לא פחות טובים מרוב קבוצות ליגת העל"

מאמן מכבי פתח תקוה מרוצה אחרי ה-2:3 מול קרית שמונה. דראפיץ': "בתחילת העונה לא מצאתי את השיטה והשחקנים הנכונים"

צילום: גיא אדרי

בווידאו: אוהדי הפועל באר שבע מקניטים את יוסי בניון

שלוש מתוך ארבע קבוצות ליגת העל שהתמודדו היום (שישי) במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה עשו זאת בצורה חלקה ללא בעיות וללא קשיים, אך המשחק הרביעי סיפק לא מעט דרמה ומתח, כשעירוני קרית שמונה הודחה בתום 3:2 דרמטי באיצטדיון המושבה מול מוליכת הליגה הלאומית מכבי פתח תקוה, שהיתה טובה יותר מהיריבה מליגת העל. הפועל חיפה שספגה במחזור האחרון של ליגת העל הפסד ביתי מאכזב מלו הפועל כפר סבא חגגה עם חמישייה קלילה מול בני לוד המפורקת מתחתית הליגה הלאומית, בעוד מכבי נתניה לא התקשתה אף היא עם 0:4 חלק מול מ.ס. טירה מליגה א' ועלתה גם היא לשמינית הגמר. הפועל רעננה לא התקשתה גם היא לנצח 1:4 את מכבי קרית מלאכי מליגה ב'.

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר אחרי הניצחון המרשים של קבוצתו מול קרית שמונה: "אני חושב שאנחנו עובדים מאוד מאוד קשה מתחילת העונה. לא היו לנו הכנות מיוחדות, אמרנו שאנחנו צריכים לעשות את הדברים בצורה הרגילה. באנו בלי רגשי נחיתות. באנו להתקיף עם הרבה שחקנים ואני חושב שהשוער של קרית שמונה הוא המצטיין במשחק וזה אומר שהגענו למספיק מצבים כדי להגדיל גם את התוצאה. היה לנו יותר קשה מולם כי שיחקנו לפני כמה ימים ולהם היה קצת יותר זמן, אבל בגדול ברור שקרית שמונה טובה יותר מקבוצות הלאומית, אבל אנחנו לא פחות טובים מרוב הקבוצות בליגת העל. אני באופי שלי, בשום מצב, לא באתי כדי לא להפסיד. תמיד באתי לנצח ואני לא מכיר שום דבר אחר".

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' אמר אחרי המשחק: "במשחקים האלה יש לך רק מה להפסיד. אתה מגיע למגרש מלא ומשחק נגד קבוצה טובה מליגה א'. צריך לבוא מרוכז. היה קשה מאוד לשחק כי הדשא קצת גבוה, פחדנו להניע את הכדור, אבל אני שמח מאוד מהניצחון. לא צריך לחשוב על איכות המשחק. זה מסע שלי בתחילת העונה, לא מצאתי את השיטה והשחקנים הנכונים. התאכזבנו, אבל מאז שמצאנו את ההרכב הנכון והשחקנים אנחנו משחקים כדורגל טוב שדומה למה שעשינו בעונה שעברה. אנחנו רוצים להמשיך הלאה. אנחנו חושבים על המשחקים מול נס ציונה ובני יהודה, שני משחקים קשים מאוד. אם נגיע שוב לגמר, נדבר על מה שאני צריך להחזיר לאוהדים אחרי העונה שעברה ומה לא".

על אלמוג כהן: "אין לו שבר, זו מכה חזקה, אני מקווה שמחר או מחרתיים הוא יתחיל להתאמן ויחזור מהר".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
רוצה להמשיך להשתפר. סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "אנחנו המאמנים תמיד חושבים שהכול קשה כי כך צריך להגיע למשחקים וצריך לכבד את היריבה והמשחקים יכולים להתפתח נגדך. הדקות הראשונות היו קצת מבלבלות, אבל אני שמח שעשינו את מה שצריך. אנחנו מאחלים בהצלחה לבני לוד ועם הראש כבר בדרבי. צריך שיהיה ניסיון, הקבוצה האנדרדוג תגיע ותנסה להפתיע במשחק כזה, הצלחנו לעמוד בזה בדקות הראשונות, כפינו את מה שאנחנו רצינו שיקרה במשחק לאט לאט. הצלחנו להרגיע, עשינו את מה שאנחנו צריכים. כיבינו את הלהבה שלהם והמשחק היה נוח בסופו של דבר.

"יש הבדל רמות בין ליגת העל לליגה הלאומית, אבל אני לא בטוח שמה שהיה פה היום זה משקף. לוד שיחקה עם הרבה חיסורים ובעיות. אנדרדוג נשבר מהר במשחק כזה, לא יודע אם הייתי קופץ למסקנות חיוביות או שליליות. הראש שלי רק במשחק הבא, מה שתביא ההגרלה ניקח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully