וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס השתולל משמחה, פיטינו: "זה אחד הקהלים הגדולים בעולם"

19.12.2019 / 23:03

מכבי תל אביב שוב חזרה מפיגור גדול לניצחון, מאמן היריבה הפליג בשבחים לקהל הצהוב. ווילבקין: "זה היה דומה לקאמבק מול צסק"א"

מי יעצור את מכבי תל אביב? כרגע, כנראה שאף אחד לא מסוגלת לכך. הקבוצה הלוהטת של ספרופולוס נחלצה מפיגור 18 בדרך ל-79:88 מרשים מאוד על פנתינייקוס ושמרה על מאזן ביתי מושלם אחרי שמונה משחקים ומקום גבוה בצמרת המפעל. אחרי הטיול בזניט, מכבי נקלעה לקשיים ופתחה רע מאוד את המשחק הזה. אלא שווילבקין, דורסי והאנטר המצוין החזירו אותה לעניינים וגם סידרו לה בסופו של דבר עוד ניצחון.

טיילר דורסי עם אות'לו האנטר מכבי תל אביב. דני מרון
יש חגיגה בהיכל. האנטר חוגג עם דורסי/דני מרון

יאניס ספרופולוס חגג בסיום: "אני רוצה להודות לכל האוהדים שתומכים בי אישית ובעיקר בקבוצה. אני מעדיף שיתמכו בשחקנים ובקבוצה ולא בי, זה הכי חשוב. אני גאה מאוד בשחקנים ואיך שהם שיחקו. זה לא קל לשחק אחרי שאתה מתחיל רע כל כך. זה נורמלי כי אפשר לשחק טוב מאוד מההתחלה בכל משחק. השחקנים האמינו עד הסוף ונלחמנו עד הסוף. היה חשוב שצימקנו עד המחצית. במחצית השנייה נלחמנו כדור אחרי כדור, התקפה אחרי התקפה, הגנה אחרי הגנה. נלחמנו עד הסוף והגיע לנו לנצח".

על החיבור לאוהדים אמר המאמן: "אי אפשר לשקר לאוהדים, ההיגיון, אי אפשר לקנות אותו. מה שההיגיון אומר, זה טוב יותר מידע. הם מבינים כדורסל, הם מבינים שאנחנו נלחמים, שאנחנו מנסים לשנות את הקבוצה הזאת כדי שתחזור לרמה הגבוהה של אירופה, הם מכבדים את זה ומחזירים לשחקנים ואליי. מהרגע הראשון היה לי קשר מצוין עם האוהדים, אני אוהב אותם, הם אוהבים אותי, זאת תחושה הדדית. זה יד אליהו שחלמתי עליו, זה מה שרצינו בשנה שעברה, ומצאנו אותו השנה. אני רוצה שמעכשיו יד אליהו יהיה כמו היום. קשה מאוד לנצח משחקים בלי ארבעה שחקנים חשובים, ואנחנו ממשיכים לנצח".

"אנחנו יכולים להיות טובים יותר, לקבוצה הזאת יש אופי, ואנחנו צריכים להלחם, זה מה שאמרתי לשחקנים, גם אם נפסיד אנחנו צריכים להלחם. עוד נפסיד משחקים, אנחנו לא הקבוצה הכי טובה ביורוליג, אנחנו מנסים להשתפר ממשחק למשחק, משבוע לשבוע, ואנחנו בונים את האופי שלנו"

סקוטי ווילבקין אמר: "כל ניצחון שאנחנו משיגים עם הסגל הזה משמעותי יותר בשבילנו, במיוחד נגד קבוצות טובות. זה מה שעשינו. אנחנו שמחים כי נלחמנו. זה היה משחק דומה למשחק מול צסק"א, בו גם פיגרנו. זה היה אתגר גדול".

אות'לו האנטר אמר: "ניסינו פשוט לחפור עמוק ככל שאנחנו יכולים. המאמן אמר שאם אנחנו מנצחים, אנחנו מקבלים יומיים חופש. אלוהים יודע כמה אנחנו זקוקים לחופש. פשוט ניסינו לשחק כמה שיותר חזק. בכל פוזשן נתנו את כל מה שהיה לנו. פשוט רצינו לנצח. אמרתי לפני שחתמתי כאן שזו קבוצה מיוחדת. אני לא יודע מה זה, אבל כולנו עשינו את מה שהמאמן רצה שנעשה וכולנו נתנו הכול ומשחקים הכי חזק שאנחנו יכולים".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
בטירוף שלו. יאניס ספרופולוס/דני מרון

ריק פיטינו מאמן המפסידה פרגן: "צריך לתת למכבי את הקרדיט, הם שיחקו חזק מאוד, קלעו קליעות קשות. השחקנים שלנו נלחמו אבל החולשה שלנו בריבאונד המשיכה. אם נותנים 20 זריקות נוספות, קשה מאוד לנצח את המשחק, אפילו אם משחקים שלושה רבעים נהדרים".

פיטינו פרגן גם לקהל הצהוב: "מכבי קלעו זריקות קשות, אבל זה אחד הקהלים הכי טובים בכל העולם. חוויתי את קנזס, קנטאקי ופורטלנד, זה אחד הקהלים הגדולים בעולם. הקהל נמצא בכל מהלך של המשחק, בכל שריקה של השופטים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully