וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - סקציה נס ציונה: נטע לביא תורגל כמגן ימני, ירדן שועה בסגל

בעיות בהגנה למרקו בלבול לפני משחק הגביע (ש', 15:00, ספורט 5), גם שי בן דוד ואיקוום אוטין בתמונת ההרכב. החלוץ שחוזר יקבל דקות

סיבוב ח'הסתיים21/12/2019
מכבי חיפה
  • אשכנזי (45)
  • חזיזה (113)
  • חזיזה (120)
1:3
  • (71) אבו
סקציה נס ציונה
מנהלת הליגות

בווידאו: שחקני ליגת העל למען הקרן לחקר הסרטן

מכבי חיפה

סגל חסר למכבי חיפה במשחק הגביע מחר (שבת, 15:00, ספורט 5) מול סקציה נס ציונה בסיבוב ח'. הבעיה העיקרית מבחינת מרקו בלבול היא בחוליית ההגנה, לאור היעדרותם של עופרי ארד וארנסט מאבוקה המוצהבים. הפציעה של רז מאיר הותירה את הירוקים ללא גיבוי בעמדת המגן הימני, כך שנטע לביא תורגל לא אחת בעמדה הזו במהלך השבוע, אותה יכול למלא גם ז'אנדו פוקס ששיחק כמגן במדי סושו בליגה השנייה בצרפת.

גם שי בן דוד תורגל במרכז ההגנה, אבל ההערכה היא שעאיד חבשי וטרנט סיינסברי יפתחו. בלבול מתלבט גם אם לאפשר לסאן מנחם מנוחה לקראת הגביע ולעלות עם איקוום אוטין כמגן שמאלי. "לא ברור עדיין באיזה הרכב נעלה", הודה שחקן בקבוצה, "אבל המטרה היא לעבור שלב בכל הרכב ולהתפנות להתכונן לדרבי". ירדן שועה יחזור לסגל ואף צפוי לקבל דקות משחק.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
צפוי לקבל דקות. ירדן שועה/שלומי גבאי

סקציה נס ציונה

נועלת טבלת ליגת העל קיבלה מחמאות מצ'ארון שרי אתמול ותנסה להוכיח במשחק הגביע שהיא יכולה להיות שוות כוחות למכבי חיפה. דריס ואוטנס עדיין פצוע וייעדר גם הפעם, כמו גיא בדש הסובל מפגיעה בידו. הקשרים שי אליאס וסאביין לילאי בספק.

לקראת המשחק אמר המאמן עמיר תורג'מן: "אנחנו כמועדון לא מוותרים על שום משחק ושום תואר. נבוא מוכנים לעשות את העבודה שלנו. הזזנו טיפה את המאבקים בליגה הצידה ואנחנו מתמקדים במשחק הגביע". הקפטן איתי עוזרי הוסיף: "צריכים להתנתק לרגע מהליגה. המשחק ממש לא מפריע לנו. שחקנים מקצוענים עולים לכל משחק שמופיע בלו"ז ועושים הכי טוב שהם יכולים, בלי לחשוב על המצב בטבלה. יש משחק - עולים כדי לנצח אותו. נקודה".

עוד בוואלה!

שרי: "נס ציונה משחקת נהדר", דיווח: ז'אנדו פוקס קרוב לחזרה לצרפת

לכתבה המלאה
איתי עוזרי שחקן סקציה נס ציונה. לירון מולדובן
להתנתק מהליגה. איתי עוזרי/לירון מולדובן

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: חיפה
קהל: 11247

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully