וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי: "נס ציונה משחקת נהדר", דיווח: ז'אנדו פוקס קרוב לחזרה לצרפת

19.12.2019 / 15:12

קשר מכבי חיפה לא מקל ראש ביריבה בסיבוב ח' בגביע בשבת. בצרפת טוענים שהקמרוני שביקש לעזוב את הירוקים בינואר כבר היה על סף חתימה בברסט, ומבוקש בקבוצות מהליגה הראשונה והשנייה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה תפתח בשבת את דרכה בגביע המדינה עם משחק ביתי מול סקציה נס ציונה (15:00), ולמרות שהקבוצה של עמיר תורג'מן ניצבת במקום האחרון בטבלת ליגת העל, הירוקים לא מקלים ראש ביריבה שסחטה 1:1 ממכבי תל אביב במחזור האחרון.

צ'ארון שרי אמר לאתר הרשמי של הקבוצה לקראת המשחק: "אני חושב שיש שני משחקים קשים לפנינו, אבל כרגע כל הפוקוס שלנו הוא על משחק הגביע בשבת. אנחנו כרגע לא חושבים על הדרבי, כי יש לנו משחק סופר חשוב וקשה בשבת, אז כרגע הפוקוס הוא רק על המשחק הזה. נס ציונה משחקת נהדר בשבועות האחרונים, גם כשאנחנו שיחקנו נגדם היה משחק קשה ומתוח, נזדקק לתמיכת הקהל במשחק הזה ונצטרך להיות בפוקוס מלא כדי לנסות ולנצח. זה לא הולך להיות פשוט, אבל יש לנו קבוצה טובה ונבוא כדי לנצח".

דיווח בצרפת טוען שז'אנדו פוקס קרוב לחזרה לליג 1. על פי הדיווח הקשר הקמרוני שעזב הקיץ את סושו אחרי ארבע שנים וחתם באלאבס, ממנה הושאל למכבי חיפה במדיה רשם שלושה משחקים בלבד העונה מבוקש בקבוצות מהליגה הראשונה והשנייה בצרפת, ואף היה קרוב לחתימה בברסט לפני מספר שבועות.

כזכור, פוקס ביקש מאנשי מכבי חיפה לעזוב כבר בינואר והבהיר שיש לו בעיות משפחתיות הקשורות לאימו שגרה בצרפת, והדבר משפיע על יכולתו. בחיפה צפויים לאשר לשחקן לעזוב, דבר שיפנה גם מקום של זר בקבוצה, כשהמטרה היא להתחזק בקשר, שחקן התקפה, וכן שחקן באחד מעמדות המגינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully