וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב חזרה מפיגור 18 ל-79:88 מול פנאתינייקוס

הצהובים פתחו רע ופיגרו 31:13 כשהם לא מצליחים להוביל אפילו פעם אחת עד אמצע הרבע האחרון, אבל מטר שלשות, התעלות נוספת במאני טיים והגנת ברזל סידרו להם ניצחון ביתי שמיני בשמונה משחקים. אות'לו האנטר סיים עם 15 ו-7 ריבאונדים, 23 לווילבקין

טיילר דורסי מכבי תל אביב. דני מרון
דורסי בטירוף/דני מרון

"אף אחד לא *** עם מכבי ביד" אמר בזמנו שחקן מכבי תל אביב ארל וויליאמס. הערב (חמישי) קיבלנו עוד הוכחה שהמשפט הזה תקף ותופס חזק מאוד גם בעונה 2019/20. הצהובים פתחו את המשחק מול פנאתינייקוס נטולי אנרגיות, לא מרוכזים ועם יכולת קליעה חלשה מאוד, הם פיגרו במשך שלושה רבעים וחצי ולא הובילו אפילו פעם אחת, סקוטי ווילבקין החטיא בלי סוף ופנאתינייקוס הובילה כבר 13:31. אבל בסופו של דבר המארחת הידקה חזק את ההגנה שלה, עצרה את השחקנים המובילים של פאו ואחרי רבע אחרון בו ספגה עשר נקודות בלבד ניצחה 79:88 ורשמה ניצחון ביתי שמיני בשמונה משחקים. כמו כן זה הניצחון החמישי ברציפות של מכבי תל אביב שמשפרת את מאזנה ל-4:11 ונראית כמו אחת המועמדות לזכות ביורוליג העונה.

ווילבקין אמנם סיים את הערב עם אחוזים רעים מאוד (6 מ-18 מהשדה, 4 מ-15 לשלוש), אבל קלע שלוש שלשות בדיוק בזמן הנכון והוביל את המארחת עם 23 נקודות, אות'לו האנטר היה דומיננטי מאוד בצבע וחגג על יורגוס פפאיאניס בצבע בדרך ל-15 נקודות ו-7 ריבאונדים (6 מהם בהתקפה), טיילר דורסי סיים עם 16 נקודות וגם אלייז'ה בריאנט היה טוב במאני טיים וסיים עם 9 נקודות. אצל היוונים דשון תומאס חגג מול השומרים שלו וסיים עם 24 נקודות, יאניס פפאפטרו תרם 17.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
קלע באחוזים רעים, אבל היה שם במאני טיים. ווילבקין/דני מרון

מהלך המשחק

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה עם סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן, אנג'לו קלויארו, קווינסי אייסי ואות'לו האנטר.

פנאתינייקוס בחמישייה עם ניק קלאתיס, ג'ימר פרדט, יאניס פפאפטרו, דשון תומאס ויורגוס פפאניאניס.

תומאס וקלאתיס העלו את היוונים ל-0:4, קווינסי אייסי הטביע וקבע 2:4. הצהובים פתחו רע מאוד עם 0 מ-8 לשלוש ו-2 מ-13 מהשדה, דשון תומאס חגג עם 8 נקודות והעלה את פאו ל-7:15. היוונים המשיכו לחגוג כשמכבי תל אביב בקושי מצליחה לקלוע ומסיימת את הרבע עם 1 מ-11 לשלוש ובפיגור 29:13. תומאס עם 8 נקודות ופרדט עם 6 בולטים אצל פנאתינייקוס.

שלשות של דורסי וג'ייק כהן צימקו ל-32:19 בתחילת הרבע השני. פפאפטרו קלע שלשה מהפינה בצד השני וקבע 19:35. פפאפטרו העלה את פאו ליתרון שיא עם שלשה שקבעה 21:38, אבל שלשות של ווילבקין ודורסי צימקו ל-27:38 ופיטינו הזעיק פסק זמן. שתי קליעות עונשין של אייסי צימקו לחד ספרתי אחרי זמן רב וזה 31:40, גם הקהל ביד אליהו התעורר אחרי ריצת 2:10. שלשה של ווילבקין בהמשך צימקה ל-42:34 כשסל יפה של תומאס בצד השני קובע 34:44. מכבי תל אביב המשיכה במומנטום כשדני אבדיה נכנס לעניינים עם 7 נקודות ובמחצית זה רק 46:43 אחרי שכבר היה 31:13, כך שהצהובים נעלו את המחצית עם 15:30.

קווינסי אייסי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
קווינסי אייסי מטביע/דני מרון

פנאתינייקוס פתחה את הרבע בריצת 0:5 ועלתה ל-43:51 כשווילבקין כל הזמן מחפש להוציא עבירה תוך כדי שהוא זורק שלשות ובמקרה אחד גם קיבל וקלע פעמיים, האנטר הוסיף וזה 56:50. דורסי זרק זריקה אבודה, אבל האנטר לקח ריבאונד וקלע עוד שתיים, זה הרבע שלו וזה 57:54. פפאפטרו, ללא ספק הטוב בשחקני פאו, קלע עוד שלשה (4 מ -4 מהטווח הזה) וסידר לאורחת 54:60. ווילבקין שוב זרק את הרגליים שלו על השומרים אחרי קפיצה מטווח שלוש, הספסל היווני דרש טכנית, קווינסי אייסי לא קיבל שריקה לעבירה ומחה על ההחלטה, השופטים פסקו עבירה טכנית. פאו המשיכה לשמור על יציבות בזכות תומאס, אבל ווילבקין עם פעולה אישית וזוסמן עם הנקודות הראשונות שלו צימקו ל-67:61. ריבאונד ההתקפה השאיר את המארחת בעניינים כשהיא כבר עם 14 כאלה ועכשיו אלייז'ה בריאנט קולע שתי נקודות אחרי ריבאונד ומצמק ל-69:63 כשבצד השני תומאס הטוב יוצא. ווילבקין הצליח איכשהו לסחוט עבירה לשתי זריקות וצימק ל-69:65 בסוף הרבע.

דורסי קלע אחת מהקו בפתיחת הרבע האחרון, טייריס רייס איבד עוד כדור. תומאס קלע שתיים נוספות וקבע 66:71, קלאתיס ביצע עבירה רביעית כשעל השעון עוד 8:19 דקות לסיום. דורסי קלע שלשה אחרי איבוד מוזר של פפאיאניס, אבל ווילבקין ענה בשלשה וזה 74:74. תומאס קלע שלשה ובריאנט ענה עם אחת, 77:77. בריאנט ודורסי קלעו מתחת לסל ומכבי תל אביב ביתרון ראשון במשחק, 77:81. היא נראית בדרך לניצחון נוסף. ווילבקין זרק שלשה מקילומטר וקלע אותה, 77:84 כשבצד השני קלאתיס משום מה זורק לשלוש ומחטיא. כאן היוונים התפרקו, מכבי תל אביב הידקה וסגרה את ההגנה לחלוטין ובסופו של דבר זה קאמבק נוסף ו-79:88 למכבי תל אביב.

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אבדיה היה טוב ברבע השני/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 23 (4 מ-15 משלוש), טיילר דורסי 16, 7 אסיסטים ו-4 חטיפות, אות'לו האנטר 15 ו-7 ריבאונדים (6 בהתקפה), אלייז'ה בריאנט 9, קווינסי אייסי 8 ו-5 חסימות, דני אבדיה 7, ג'ייק כהן 5, אנג'לו קלויארו 3 ו-7 ריבאונדים, יובל זוסמן 2.

קלעו לפנאתינייקוס: דשון תומאס 24, יואניס פפאפטרו 17 (4 מ-6 משלוש), ניק קלאתיס 8 ו-4 אסיסטים, גיורגיס פפיאניס (9 ריבאונדים) וג'ימר פרדט 7, טייריס רייס 5, ג'ייקוב ווילי וקוסטנטינוס מיטוגלו 4, ווסלי ג'ונסון 3.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
ספרופולוס בטירוף אחרי הניצחון/דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב עם שלט לכבוד יאניס ספרופולוס. דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב עם שלט לכבוד יאניס ספרופולוס/דני מרון
קווינסי אייסי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אייסי בטירוף/דני מרון
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ווילבקין פתח לא טוב, אבל התעורר/דני מרון
טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב עם דני אבדיה. דני מרון
דורסי ואבדיה מפציצים/דני מרון
טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב עם מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. דני מרון
טאריק בלאק ומנור סולומון/דני מרון
טייריס רייס שחקן פנאתינייקוס. דני מרון
טייריס רייס פוגש את האקסית/דני מרון
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול ג'ימר פרדט שחקן פנאתינייקוס. דני מרון
ווילבקין מול פרדט/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully