וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לייפציג זכתה באליפות החורף, עוד ניצחון דרמטי לבאיירן מינכן

השוורים חזרו מפיגור 1:0 ל-1:3 על אוגסבורג. זירקזה בן ה-18 (85) וגנאברי (89) קבעו 0:2 קשה על וולפסבורג. תיקו מאופס בין הרטה ברלין ובורוסיה מנשנגלדבאך

עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-17 והאחרון בסיבוב הראשון בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) כשהופנהיים חזרה מפיגור ל-1:2 מול בורוסיה דורטמונד החלשה. הערב השיגה באיירן מינכן 0:2 קשה על וולפסבורג, ר.ב. לייפציג זכתה באליפות החורף עם 1:3 על אוגסבורג בעוד בורוסיה מנשנגלדבאך מעדה בחוץ וסיימה ב-0:0 מול הרטה ברלין.

יוליאן בראנדט שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
עוד תצוגה חלשה של דורטמונד. בראנדט/רויטרס

הופנהיים - בורוסיה דורטמונד 1:2

האורחת נעלה סיבוב בינוני מאוד עם עוד תוצאה רעה וקשה מאוד לראות אותה רצה לאליפות או מאיימת בכלל על התואר אם תמשיך ביכולת הזו גם אחרי החזרה מפגרת החורף. למעשה, אפילו להשיג את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה קשה יהיה לה בצורה הזו.

דורטמונד עלתה ליתרון בדקה ה-17. אשרף חכימי המצוין פרץ מימין והעביר מסירת רוחב למריו גצה, שבעט מקרוב בנגיעה פנימה את ה-0:1. דורטמונד החמיצה הזדמנויות רבות לכבוש את השני ושילמה את המחיר בדקה ה-79. פאבל קדרז'אבק, שרק נכנס דקה לפני כן, העביר מסירת רוחב מימין, יורחן לוקאדיה הקפיץ את השומר שלו והחמיץ מול רומן בורקי, זה חזר אל סארגיס אדמיאן, שבעט מקרוב פנימה את ה-1:1. הכחולים השלימו מהפך בדקה ה-87. הפעם אדמיאן הגביה משמאל ואנדריי קרמאריץ' נגח נהדר לפינה את ה-1:2.

שחקן באיירן מינכן ג'ושוע זירקזה. רויטרס
יש עתיד. זירקזה/רויטרס

באיירן מינכן - וולפסבורג 0:2

ג'ושוע זירקזה היה אחד מגיבורי ה-1:3 הדרמטי על פרייבורג במחזור שעבר, וגם הפעם הנער בן ה-18 הוכיח כמה כישרון יש לו כשבעט פנימה את המסירה של תומאס מולר בדקה ה-85 והרגיע אצטדיון שלם. דקה לסיום חתם סרג' גנאברי וקבע את תוצאת המשחק מבישול של רוברט לבנדובסקי. בזכות שלוש הנקודות, עקפה באיירן את דורטמונד בדרך למקום השלישי, עדיין ארבע נקודות מהפסגה.

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים עם פטריק שיק. GettyImages
"תואר" אחד כבר יש. שיק והחברים/GettyImages

ר.ב. לייפציג - אוגסבורג 1:3

לאחר שראו את רצף הניצחונות שלהם נעצר עם ה-3:3 הנפלא מול בורוסיה דורטמונד בחוץ, חזרו השוורים למסלול הניצחונות והבטיחו את אליפות החורף. הפעם זה הלך קשה: פלוריאן נידרלכנר העלה את האורחת ליתרון מהיר (8), אלא שליימר (68, בעיטה נפלאה לחיבורים), פטריק שיק (80, נגיחה מקרן) ויוסוף פאולסן (90, בתום מתפרצת) דאגו להפוך.

מרכוס תוראם שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך מול יפיירו דילרוסון שחקן הרטה ברלין. GettyImages
גלדבאך לא הצליחה להיצמד לפסגה. מרכוס תוראם מול יפיירו דילרוסון/GettyImages

הרטה ברלין - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:0

השחקנים של מרקו רוזה קיוו להישאר צמודים ללייפציג בתום המחזור, אך גלדבאך פישלה וסיימה ב-0:0 מאכזב מול הרטה שממשיכה במגמת ההתאוששות שלה ובמסע הבריחה שלה מהתחתית. דווקא הקבוצה של יורגן קלינסמן היתה זו שקרובה ראשונה לעלות ל-0:1 כשאדוארד לואן שחרר בעיטה חדה שחלפה ליד שערה של גלדבאך. מרכוס תוראם ומתיאס גינטר היו קרובים לכיבוש במהלך המחצית השנייה, אך המשחק הסתיים בתיקו מאופס מה שאומר שלייפציג נשארה בודדה בפסגה.

משחקים נוספים:

פ.צ. קלן - ורדר ברמן 0:1
לקלן: ג'ון קורדובה (39)

מיינץ - באייר לברקוזן 1:0
ללברקוזן: לוקאס אלאריו (90)

שאלקה - פרייבורג 2:2
לשאלקה: סואט סרדר (26), אחמד קוטוקו (80), לפרייבורג: נילס פטרסון (54), וינצ'נזו גריפו (67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully