וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסע המתמיד: מסע הנדודים של המועמד להפועל תל אביב

שמונה שנים, חמש מדינות, תשע קבוצות. פליפה רודריגס מעולם לא שרד יותר משנה וחצי באותו מקום. סוכנו: "בוחנים את ההצעה"

יוטיוב

בווידאו: ביצועיו של פליפה רודריגס

סוכנו של הקשר האורוגוואי פליפה רודריגס, סיפר שהשחקן לא רצה לעזוב את אליאנסה לימה שבמדיה שיחק, אבל אחרי שהבין שחוזהו לא יחודש, הוא הסכים לבחון את הצעתה של הפועל תל אביב. האם הקבוצה ממתחם חודורוב תהיה הקבוצה העשירית בקריירה שלו?

"דיברתי עם נשיא אליאנסה לימה והוא אמר לי שפליפה לא בתכניות", סיפר הסוכן דניאל גוטיירס, ששיחק בעבר במכבי הרצליה והפועל נצרת עילית, "פליפה עצוב מאוד, הוא רצה להישאר באליאנסה לימה שהייתה בראש סדר העדיפויות שלו. עכשיו אנחנו בוחנים את ההצעה מישראל".

רודריגס שיחק בקבוצה הפרואנית מינואר, אבל חוזהו לא הוארך והוא ימשיך במסע הנדודים שלו. הקשר ההתקפי כבר בן ה-29, אבל מעולם לא שיחק באותה קבוצה יותר משנה וחצי ברציפות.
בשנים 2011-2018 השתייך לבוסטון ריבר האורוגוואית, הושאל לקבוצות רבות וחזר בדרך כלל אחרי תקופות של כחצי שנה. ב-2018 עבר לבוליבאר, אבל אחרי חצי שנה כבר מצא את עצמו באליאנסה לימה. כעת גם הקבוצה מפרו החליטה לא להמשיך איתו.

התקופה הארוכה ביותר של רודריגס באותה קבוצה הייתה מינואר 2015 עד יוני 2016, אז שיחק בדפנסור מאורוגוואי. בסך הכל הוא שיחק בשמונה השנים האחרונות בתשע קבוצות מחמש מדינות שונות: אורוגוואי, מקסיקו, ארגנטינה, בוליביה ופרו.

שחקן אליאנסה לימה, פליפה רודריגס, מול שחקן אינטרנסיונאל, אנדרס ד'אלסנדרו. GettyImages
הפועל תל אביב תהיה הקבוצה העשירית שלו? רודריגס בכחול-לבן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully