וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפרמיירליג לשעבר נתפס מאונן ברחוב מול אם ובתה בת ה-16: "מזעזע"

ניל שיפרלי, כוכב קריסטל פאלאס בעבר, שעקב אחרי האם והבת שלה ברכבו, נענש ב-12 חודשי עבודות שירות. האם המוטרדת: "הוא התנהג כמו טורף"

עריכת וידאו: ניר חן

ניל שיפרלי, כוכב קריסטל פאלאס בעבר, שנתפס מאונן בציבור לעיני אם ובתה בת ה-16, נענש אתמול (רביעי) ב-12 חודשי עבודות שירות על ידי בית המשפט בבריטניה. שיפרלי, 45, חשף את איבריו הפרטיים מתוך הרכב שלו במערב לונדון ב-17 בספטמבר. האמא העידה ואמרה שהיא "נגעלה" מהמחזה.

שיפרלי יידרש גם להעביר 20 ימים במכון גמילה, אחרי שעל פי העדויות נסע לעבר האם ובתה עם רכבו, האט, עצר, פתח את החלון וחשף את עצמו. על פי התובע, האם ובתה הודו לשיפרלי על שעצר את הרכב ונתן להם זכות קדימה כדי לחצות את הכביש, אבל אז הבחינו שהוא "אוחז באיבר מינו ובוהה בהן". הן התרחקו מהרכב, אבל שיפרלי עקב אחריהן עם הוואן שלו.

ניל שיפרלי שחקן סאות'המפטון. Mike Hewitt, GettyImages
איזה בושות. ניל שיפרלי/GettyImages, Mike Hewitt

האם המוטרדת העידה: "יש אנשים שרואים באנשים כאלה כמטרד לחברה. מבחינתי, אני רואה את ניל שיפרלי כטורף. המטרה שלו הייתה להפחיד אותנו, לאיים, לזעזע אותנו, לחלל אותנו". שיפרלי הודה במעשים, והביע "מבוכה, בושה, ומעל לכל חרטה". הוא ציין שבאותה תקופה הוא עבר משבר אישי שכלל את מות אביו, בעיות הימורים וחובות. "הכל התפרק באותו יום", אמר, "זו הייתה קריאה לעזרה".

שיפרלי שיחק בעבר בין השאר בנוטינגהאם פורסט, ווימבלדון, צ'לסי וסאות'המפטון בקריירה שנמשכה 15 שנה. כעת הוא נמצא בפיקוח המשטרה, ובמסגרת העונש על תנאי ייענש בחומרה על עבירת המין הבאה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully