וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: מונס דאבור שיחק 90 דקות, סביליה עלתה לסיבוב השני

החלוץ הישראלי לא הצליח לכבוש מול ברגנטיניוס מהליגה הרביעית, ז'ול קונדה קבע 0:1. מאיורקה ניצחה בדקה ה-95, שלושער לבאקה בניצחון ויאריאל

בווידאו: מסיבת עיתונאים לקראת הקלאסיקו

מונס דאבור פתח הערב (רביעי) בהרכבה של סביליה, שעלתה לסיבוב השני בגביע המלך הספרדי עם ניצחון חוץ דחוק 0:1 על ברגנטיניוס הקטנה. הקבוצה מהליגה הרביעית אירחה את המשחק באצטדיון ריאסור של דפורטיבו לה קורוניה, שהיה ריק ברובו בערב גשום. הבלם ז'ול קונדה הכריע את המשחק בדקה ה-16 כשהמשיך בנגיחה פנימה את כדור הקרן של ז'ואן ז'ורדן וחגג שער בכורה במדי סביליה. דאבור לא הצליח לכבוש ב-90 הדקות שלו, כשהוא הוצב בכנף השמאלית והוסט לחוד רק כאשר צ'יצ'ריטו הוחלף בדקה ה-78.

מונס דאבור שחקן סביליה מול ברגנטיניוס. GettyImages
התחיל בכנף שמאל וסיים כחלוץ. מונס דאבור/GettyImages

משחקי הגביע בספרד נערכים העונה במתכונת חדשה, כשלראשונה אין משחקי גומלין עד שלב חצי הגמר. מי שעבדה הכי קשה היא מאיורקה, שהשיגה הכרעה רק בזכות אלכס אלגריה בדקה ה-93 וניצחה 0:1 את אל אלאמו, קבוצה קטנה ממדריד המשחקת בליגה הרביעית. חטאפה הסתבכה מעט במורסיה אצל קבוצת אל פלמאר בעקבות שער עצמי של הבלם צ'אבי אצ'ייטה (25) אבל אנחל נכנס כמחליף והשווה (63) וחורחה מולינה (70) קבע 1:2 בפנדל.

ויאריאל טיילה עם 0:5 בחוץ על קומיאס מהליגה הרביעית, כשקרלוס באקה כיכב עם שלושער (34, 75 ו-84) וגם לאנדרו סוארס (31) וסנטי קאסורלה שנכנס כמחליף (77) כבשו. גם ויאדוליד לא התקשתה עם 0:3 אצל טולוסה הקטנטנה משער של אנס אונאל (21) וצמד של אלברו אגואדו (57 ו-65).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ז'ול קונדה שחקן סביליה חוגג שער. GettyImages
שער ראשון מאז המעבר לספרד. ז'ול קונדה חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully