וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ורדי קרויף ימונה למאמן נבחרת אקוודור בשעות הקרובות

האם מאמן מכבי תל אביב לשעבר ידריך לראשונה נבחרת? באקוודור טוענים שהכול סוכם וההולנדי יגיע יחד עם המנהל הספורטיבי אנטוניו קודרון שהביא אותו לסין

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: מסיבת העיתונאים לקראת הקלאסיקו

האם ג'ורדי קרויף ימונה למאמן נבחרת אקוודור? כך טוענים היום (רביעי) בתקשורת במדינה הדרום אמריקאית, כאשר על פי העיתונאי פביאן גייארדו, המאמן ההולנדי בן ה-45 כבר נתן את הסכמתו והודעה רשמית על כך צפויה לצאת בשעות הקרובות.

כזכור, קרויף הודיע רק בשבת על כך שהוא עזב את צ'ונגצ'ינג ליפאן הסינית אחרי שנה וחצי, כשלפני כן עבד שש שנים במכבי תל אביב - חמש כמנהל הספורטיבי ואחת כמאמן.

שמו של קרויף עלה בעקבות מינויו הצפוי של אנטוניו קורדון הספרדי לתפקיד המנהל הספורטיבי של הנבחרות באקוודור. קורדון, המנהל הספורטיבי של חברת "הופ גרופ" המחזיקה את גרנאדה, פארמה וצ'ונגצ'ינג, היה האיש שהביא את ג'ורדי לסין ונמצא איתו בקשר קרוב.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. טל לוי
יעד מפתיע. ג'ורדי קרויף/טל לוי

רק לפני כחודשיים דווח שיורגן קלינסמן ימונה למאמנה של אקוודור ויקבל כ-4.5 מיליון דולר לשנה. מאז חתם שחקן העבר הגרמני בהרטה ברלין, ואקוודור המשיכה בחיפושיה. אקוודור מדורגת במקום ה-63 בדירוג פיפ"א והודחה מהקופה אמריקה כבר בשלב הבתים בקיץ האחרון. השחקן הבולט והמוכר בסגל הוא כמובן אנטוניו ולנסיה, ששיחק במשך שנים במנצ'סטר יונייטד ועכשיו משחק בקיטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully