וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה ביטלה את מבצע החנוכה שלה בשל דרישות המשטרה ממכבי חיפה

18.12.2019 / 15:23

הירוקים הופתעו לגלות כי המשטרה דורשת 92 אנשי שיטור ואבטחה למשחק נגד הפועל חולון בעלות של כ-50 אלף שקלים, ובמנהלת החליטו לבטל מבצע שהיה אמור להוזיל משמעותית כרטיסים במהלך המחזור. בקבוצה ערערו על החלטת המשטרה

עריכה: ניר חן

מנהלת ליגת העל הודיעה היום (רבייע) כי היא תאלץ לבטל את מבצע חנוכה שתוכנן לפיו ימכרו כרטיסים ב-45 שקלים מחיר אחיד במשחקים שיערכו במחזור החנוכה ו-3 כרטיסים במחיר של 99 שקלים בשל דרישת משטרת חיפה להציב 92 אנשי שיטור ואבטחה במשחק של מכבי חיפה מול הפועל חולון ביום ראשון הקרוב. עלות האבטחה במשחק היא כ-50 אלף שקלים, ולוואלה! ספורט נודע כי הכמות היא כמעט כפולה מזו שחיפה נדרשה בעבר להציב במשחקים נגד חולון.

"מנהלת ליגת העל מופתעת פעם אחר פעם מדרישות המשטרה המוגזמות ומתכוונת ליזום פגישה עם המשטרה על מנת לפתור את הבעיה אחת ולתמיד", נכתב בהודעת המנהלת. בינתיים ערערה מכבי חיפה על החלטת המשטרה, ונקבעה פגישה בין הצדדים ליום חמישי.

רק לפני שבוע עמדה המנהלת במחלוקת עם משטרת מחוז ירקון בשל הדרישה להציב 80 שוטרים לדרבי התל אביבי, ורק לאחר התערבות של משרד הספורט הוחלט כי תוספת השוטרים לעומת משחקי הדרבי הקודמים תהיה כהקצאה של שוטרים בתפקיד, והיא לא תיפול על הקבוצה המארחת.

אוהדי מכבי חיפה בכדורסל. לירון מולדובן
אוהדי מכבי חיפה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully