וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "פוטין מזכיר לי את קסטרו וצ'אבס, אני איתו עד המוות"

מספר 10 האגדי דיבר בראיון בארגנטינה גם על ההתמכרות לסמים ("הייתי זומבי, אל תנסו את זה") ומסי: "אנחנו חברים, הוא דמות נערצת"

טוויטר

דייגו מראדונה שחווה לאחרונה פריחה מסויימת כמאמן חימנסיה לה פלאטה, התראיין לאחד מכלי התקשורת בארגנטינה, דיבר על ההתמכרות שלו לסמים, על בוקה ג'וניורס, ואיך לא - על ליאונל מסי.

מספר 10 האגדי היה מכור לקוקאין במשך שנים ארוכות בלי שהעולם ידע. הבריאות שלו הידרדרה ובשלבים מסויימים הוא היה בסכנת חיים, עד שעבר תהליך גמילה. "אני אומר לא לסמים. הם מרחיקים אותך מהחברה, מרחיקים אותך מהמשפחה", אמר מראדונה, "כשהשתמשתי בקוקאין לא היה לי כלום, הייתי זומבי. אל תנסו את זה".

מראדונה נשאל האם היחסים בינו לבין ליאונל מסי לא טובים והשיב: "לעולם לא אעמוד נגד מסי, בשבילי הוא דמות נערצת, כמו החתן שלי לשעבר קון אגוארו, או הנכד שלי בנחמין. אני ארגנטינאי, לא אבקר את ליאו. אנחנו חברים, ראיתי אותו ממרר בבכי בחדר ההלבשה אחרי שהפסדנו לגרמניה 4:0 ברבע גמר מונדיאל 2010".

כמעט כמו תמיד, שחקן העבר גם הביע דעה פוליטית: "אני עם ולדימיר פוטין עד המוות. הוא מזכיר לי את פידל קסטרו והוגו צ'אבס. מסוג האנשים שהייתי רוצה לבלות איתם באסאדו. כמו לולה, אבו מוראלס, נסטור קירצ'נר, כריסטינה פרננדס ואלברטו פרננדס (כולם פוליטיקאים דרום אמריקאים)".

דייגו מראדונה, מאמן חימנסיה. AP
אוהב את מסי. מראדונה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully