וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדורגל במקום לשוטט ברחובות": שחקני מכבי חיפה והפועל חיפה נפגשו לפני הדרבי

עאיד חבשי ושריף כיוף הירוקים ומהראן לאלה וסער פדידה האדומים השתתפו באירוע פתיחת העונה של 'שער שוויון' ו-'בועטות' בדליית אל כרמל, שם כ-130 ילדים משתתפים בפעילויות הספורטיביות והחינוכיות

מנהלת הליגות

בווידאו: שחקני ליגת העל למען הקרן לחקר הסרטן

בשבוע הבא יפגשו מכבי חיפה והפועל חיפה לדרבי השני של העונה. רגע לפני שהם עולים על הדשא להילחם על הנקודות, שחקנים משתי הקבוצות השאירו את היריבות בצד ונפגשו בדליית אל כרמל לאירוע פתיחת עונה במסגרת תכנית 'שער שוויון' ו-'בועטות'. את מכבי חיפה ייצגו באירוע עאיד חבשי ושריף כיוף, ומהצד האדום הגיעו סער פדידה ומהראן לאלה, אחד מבכירי הכדורגלנים הדרוזים בארץ.

"זה בהחלט אירוע מרגש וחשוב", אמר לאלה שגדל בעיר השכנה עוספיה. "אני שמח שאני יכול לקחת חלק, ואם זה יעזור למנוע מהילדים לשוטט ברחובות ושילכו לכדורגל במקום אז עשינו את שלנו".

מהראן לאלה, עאיד חבשי, שריף כיוף, סער פדידה בפעילות חינוכית. היוזמה החינוכית הספורטיבית,
מפגש חינוכי. מהראן לאלה, עאיד חבשי, שריף כיוף וסער פדידה/היוזמה החינוכית הספורטיבית

באירוע הציגו לראווה את 10 קבוצות הילדים של העיר דליית אל כרמל, שפועלות בשיתוף עם תכנית 'עיר ללא אלימות'. במהלך שנת הלימודים הקרובה הקבוצות יהיו חלק מהתכניות 'שער שוויון' ו'בועטות', שהן חלק מעמותת היוזמה החינוכית הספורטיבית. התכניות מפעילות כ-300 קבוצות מבתי ספר יסודיים ועד תיכונים ברחבי הארץ. לצד אימוני הכדורגל, עוברים הילדים והילדות פעילויות העשרה בעלות תכנים ערכיים חברתיים. אחת לחודש וחצי גם נערך טורניר אזורי בו נפגשות קבוצות ממגזרים שונים לאירוע שכולו ספורט.

בדליית אל כרמל משתתפים בתכנית חמש שנים, והשנה הגיעו לשיא של כ-130 ילדים המשתתפים בקבוצות השונות. עיסאם נסראלדין, מנהל הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול שתומכת כלכלית בתכנית: "עצם העובדה שיש כל כך הרבה תלמידים בתכנית זה דבר שמוריד מתופעת השוטטות ברחובות וכן לירידה ברמת האלימות ביישוב".

מהראן לאלה, עאיד חבשי, שריף כיוף, סער פדידה בפעילות חינוכית עם ילדי דליית אל כרמל. היוזמה החינוכית הספורטיבית,
מהראן לאלה, עאיד חבשי, שריף כיוף, סער פדידה בפעילות חינוכית עם ילדי דליית אל כרמל/היוזמה החינוכית הספורטיבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully