וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: עירוני נס ציונה הפסידה 86:80 לאורדאה הרומנית

אחרי התבוסה בליגה בחולון, הכתומים רשמו הפסד ראשון בשלב הבתים השני של המפעל ואחרי שחזרו מפיגור 14. וויטי וקוק בלטו עם 16 נקודות כל אחד

גולן גוט שחקן עירוני נס ציונה. אתר פיב"א, אתר רשמי
לא השבוע של נס ציונה. גולן גוט/אתר רשמי, אתר פיב"א

עירוני נס ציונה רשמה הערב (רביעי) הפסד ראשון בשלב הבתים השני של היורופקאפ - 86:80 ברומניה מול אורדאה המקומית. נס ציונה החלה את השלב עם ניצחון ביתי על צמוקי מינסק והגיעה אחרי התבוסה בליגה בחולון, שכנראה השפיעה על פתיחת המשחק שלה הערב.

הרומנים פתחו פער של 14 נקודות לקראת סיום הרבע הראשון והמשיכו ליהנות מול ההגנה המעורערת של נס ציונה, שאפשרה 49 נקודות במחצית הראשונה וירדה להפסקה בפיגור 49:35. אל הרבע השלישי עלתה הקבוצה של נדב זילברשטיין במוד שונה, כשגולן גוט וג'רמי הולוול הובילו ריצה יפה והפער צומק לנקודה בלבד. ג'ף וויטי העניק לנס ציונה יתרון 65:66 בתחילת הרבע הרביעי, אבל האורחת הובילה רק 50 שניות במהלך המשחק כולו ואיבדה את היתרון די מהר, כשהרומנים השיגו הפרש של שמונה בזכות כריסטופר ריצ'רד (31 נקודות, 7 מ-10 לשלוש) ושמרו על התוצאה עד לסיום.

קלעו לנס ציונה: דקוואן קוק וג'ף וויטי 16 נקודות כל אחד, אנתוני פישר 14, ג'רמי הולוול (6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים) וגולן גוט 11, טל דן 6, רביב פיטשון 4, רביב לימונד 2, עידן אלבר שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully