וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורוקאפ: מכבי ראשון לציון נועלת עונה אירופית נגד אולם

17.12.2019 / 10:00

הקבוצה של גיא גודס תפגוש את היריבה הגרמנית (19:30, ספורט 2) כשהמנצחת תוכל לברוח מהמקום האחרון אך לא תוכל להעפיל לשלב השני. המאמן אופטימי: "רוצים לסיים את ההשתתפות בטעם טוב עם ניצחון ביתי"

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
מחפש ניצחון שני במפעל. גודס/קובי אליהו

אחרי חודשיים וחצי לא מוצלחים מבחינת תוצאות, תסיים מחר (רביעי, 19:30, שידור ישיר בספורט 2) מכבי ראשון לציון את העונה האירופית שלה במשחק ביתי נגד אולם הגרמנית. שתי הקבוצות סיימו את השתתפותן מבחינה תחרותית במפעל כבר לפני מספר מחזורים, והמשחק מחר יהיה על הזכות לסיים במקום החמישי ולרשום ניצחון שני מעשרה משחקים.

ראשון לציון מגיעה למשחק אחרי ניצחון חוץ משכנע על גלבוע/גליל בליגה שהעלה את מאזנה ל-2:7 והציב אותה במקום השלישי בטבלת ליגת העל. מלבד נפילה נגד נס ציונה בשבוע שעבר, הכתומים שמרו לאורך כל החודש וחצי האחרונים על יציבות - ניצחונות בליגה ובגביע, והפסדים באירופה, כשהיורוקאפ הוכח כגדול על מידותיהם. ג'יימס קלי מחזיק בחוזה עד ה-22 בדצמבר בעיר היין, וישחק במשחק הקרוב וביום ראשון נגד עירוני נהריה, כשלאחר מכן יוחלט האם להאריך את חוזהו לתקופה קצרה נוספת בהתאם לחזרתו של דריל מונרו.

"זה המשחק האחרון שלנו ביורוקאפ", אמר גיא גודס לקראת ההתמודדות, "במשחקים האחרונים הראינו שיפור והיינו מאוד תחרותיים. המטרה שלנו היא לסיים את ההשתתפות בטעם טוב עם ניצחון ביתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully