וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור ב-NFL ננעל: בריס שבר את שיא הט"ד, הסיינטס טיילו

הקוורטרבק עקף את בריידי ומאנינג ועם ארבע מסירות לאנדזון ו-29 מ-30 במשחק, הוביל את הקדושים ל-7:34 קליל על אינדיאנפוליס, שהודחה מהמרוץ לפלייאוף. ג'וש גורדון שוב הושעה, כנראה באופן סופי

לא בכל יום זוכה שחקן גם להשאיר מאחור את טום בריידי ופייטון מאנינג וגם להפוך למוביל כל הזמנים, אבל זה בדיוק מה שדרו בריס עשה הלילה (בין שני לשלישי), במשחק שנעל את המחזור ה-15 ב-NFL.

הקוורטרבק האגדי מסר לארבעה טאצ'דאונים וזינק מעל השניים בהם נאבק לאורך רוב הקריירה, בעוד ניו אורלינס (3:11) מפרקת את אינדיאנפוליס (8:6), 7:34 ומדיחה אותה רשמית מהמרוץ לפלייאוף.

בריס החל את הלילה שלו טאצ'דאון אחד מאחורי בריידי ושניים מאחורי מאנינג (עונה סדירה בלבד) וכבר ברבע השני מסר פעמיים לאנדזון. הסיינטס המשיכו לשייט ובריס סיפק שני טאצ'דאונים נוספים ברבע הבא, בדרך ליתרון 0:34. הוא סיים משחק מדהים עם 29 מ-30 ל-307 יארד וארבעה טאצ'דאונים כאמור. מייקל תומאס תפס 128 יארד ואחד מהם, ג'קובי בריסט אכזב עם 165 יארד בלבד באינדי.

* יממה אחרי ששיחק במדי סיאטל, התופס ג'וש גורדון הושעה הלילה, בפעם החמישית (!) בקריירה, על ידי ה-NFL. גורדון המתוסבך, שנזרק מהפטריוטס במהלך העונה, לא צפוי לשוב עוד לשחק בליגה.

  • עוד באותו נושא:
  • דרו בריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully