וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורנו במסר ללואיס אנריקה? "נחמד להיות חשוב, אבל יותר חשוב להיות נחמד"

מאמן נבחרת ספרד עד לפני חודש, שהוחלף על ידי לואיס אנריקה זכה לכבוד בטקס של העיתון Sport ונשא דברים: "לקבל פרס כזה זו גאווה עצומה"

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

רק לפני חודש סיים רוברט מורנו את תפקידו כמאמנה של נבחרת ספרד ותחתיו מונה לואיס אנריקה, שפינה עוד קודם את תפקידו למורנו בעקבות פרישה זמנית כדי לשהות לצד בתו שסבלה ממחלה קשה, ובאוגוסט האחרון הלכה לעולמה. על אף שמורנו הצהיר מראש שיפנה את המקום ברגע שלואיס אנריקה ירצה ויוכל לשוב לתפקיד, חילופי המאמנים לא עברו בצורה חלקה כשבסביבתו של מורנו תיארו את המאמן כמי שמרגיש "נבגד ומנוצל".

אמש (שני) התארח מורנו בערב גאלה מיוחד מטעם העיתון Sport, בו הוענק לו פרס למאמן הטוב ביותר. מאמן הנבחרת עד לפני חודש היה נרגש עם קבלת הפרס: "תודה לשופטים ולעיתון על הפרס. בספורט קבוצתי לקבל פרס כזה זו גאווה עצומה". במקביל שחרר המאמן מעין עקיצה ואמר: "זה נחמד להיות חשוב, אבל יותר חשוב להיות נחמד".

המאמן הודה גם לשחקניו: "לא ניתן לזכות בפרס כזה, אפילו שהוא פרס אישי, ללא אלה שקרובים אליך. אני תמיד מנסה לגלות אמפתיה וצניעות כדי להצליח ללמד את השחקנים שלי. זכיתי גם לעבוד עם מקבלי החלטות ומנהלים שסמכו עליי ונתנו לי גב כדי שאוכל לעבוד".

מאמן נבחרת ספרד רוברט מורנו פלייר. רויטרס
"זכיתי לעבוד עם מנהלים שסמכו עליי". רוברט מורנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully