וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי באנגליה: ללא הכוכבים - ליברפול תתארח אצל אסטון וילה בגביע הליגה

ללא יורגן קלופ ו-20 שחקני סגל בכירים שנסעו למשחקי גביע העולם לקבוצות בקטאר, תפגוש מוליכת הפרמיירליג את קבוצת התחתית של דין סמית' בשלב רבע הגמר

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: תגובות למשחק בין ליברפול לרד בול זלצבורג

המשחק הראשון מבין ארבעת משחקי רבע גמר גביע הליגה ישוחק מחר (ג', 21:45, ספורט 1), כשאסטון וילה מהמקום ה-17 בפרמיירליג תארח בוילה פארק את מוליכת הליגה ואלופת אירופה ליברפול, שתעלה למשחק עם סגל צעיר ועם ניל קריצ'לי המאמן את הקבוצה הצעירה של המועדון (עד גיל 23) על הקווים, זאת לאור העובדה שיורגן קלופ ו-20 שחקני הסגל הבכירים נסעו לאליפות העולם לקבוצות בקטאר, וישחקו נגד מונטריי המקסיקנית יום לאחר מכן. שלושת המשחקים הנותרים ברבע הגמר ישוחקו ביום רביעי.

אלופת אירופה תעלה למשחק עם שחקנים הנמנים על הקבוצה עד גיל 23 של המועדון. המארחת סופרת שלושה הפסדים רצופים והיא שקועה עמוק במאבקי הירידה. וילה הפתיעה בשמינית הגמר עם 1:2 על וולבס החזקה, בעוד האורחים עלו לאחר 5:5 משוגע מול ארסנל ו-4:5 בתום בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, אך כאמור הפעם יעלו ללא כוכביהם ושחקניהם הבכירים.

במפגש הליגה בין שתי הקבוצות שנערך לפני כחודש וחצי בוילה פארק, אלופת אירופה פיגרה 1:0 עד הדקה ה-87, והפכה בעזרת שער אנדרו רוברטסון ועוד אחד של סאדיו מאנה, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, בדרך לניצחון 1:2 בשיניים.

ניל קריצ'לי מאמן ליברפול עד גיל 23. GettyImages
יעמוד על הקווים במשחק גביע הליגה. ניל קריצ'לי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully