וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלל את ליאונל מסי, לא רוצה לעזוב את פריס סן ז'רמן: ניימאר מדבר

הכוכב הברזילאי התראיין ל"פראנס פוטבול", שיבח את הפרעוש ("צריך להיות פרס כדור הזהב שיהיה רק שלו") והתעקש: "למה שארצה לעזוב?"

AP

בווידאו: הטריק של ניימאר באימון פריס סן ז'רמן

ניימאר העניק ראיון נרחב למגזין "פראנס פוטבול" שיפורסם במלואו מחר (שלישי), ובו טען בין היתר כי הוא מעוניין להישאר בפריס סן ז'רמן. "למה שארצה לעזוב?" תהה. "עדיין נותרו לי עוד שנתיים בחוזה, הקבוצה ממשיכה להשתפר, נצטרך להישאר מרוכזים כדי לזכות בכמה שיותר תארים. העונה, המטרה היא ליגת האלופות. אני שחקן פריס סן ז'רמן ואתן מעצמי 100 אחוז. הקיץ שעבר? לא רציתי לפגוע באף אחד, אבל תמיד ידעתי שאם הראש שלך לא נמצא במקום מסוים ולא טוב לך, אתה צריך לעזוב".

מאז, לטענתו, הדברים השתנו. ובכל זאת, הודה הברזילאי כי הוא מתגעגע לליאונל מסי, וקשה להאשים אותו. "הוא שחקן מדהים", אמר ניימאר. "הוא השחקן הטוב ביותר שאי פעם ראיתי. זה לא מפתיע שהוא זכה שש פעמים בכדור הזהב, כי הוא בטופ כל כך הרבה שנים. צריך להיות פרס כדור הזהב נפרד, שיהיה רק שלו".

למסי הוא אולי יחזור בעתיד. בהווה, נהנה ניימאר משיתוף הפעולה עם קיליאן אמבפה בבירה הצרפתית: "יש לנו מערכת יחסים טובה מאוד, אנחנו חברים טובים ותמיד עוזרים אחד לשני על כר הדשא להבקיע ולנצח. הוא ילד מיוחד מאוד. אין בינינו שום תחרות".

לבסוף, על השחקן והאדם שהוא, אמר הברזילאי: "אני אף פעם לא משחק כדי להיות מספר 1, אני משחק כי אני אוהב כדורגל. אשמח לזכות בכדור הזהב, אבל זה לא מטריד אותי, אם זה יגיע, זה יגיע. המטרה הגדולה ביותר שלי היא לזכות במונדיאל עם נבחרת ברזיל. מעט מאוד אנשים מכירים את ניימאר האמיתי, רק ההורים שלי והחברים. מה שאנשים רואים זה מאוד שונה. ניימאר האמיתי הוא מאוד שקט, מאוד שמח, הוא מישהו שנהנה עם המשפחה והחברים".

ניימאר שוב יחמיץ משחק ביום ההולדת של אחותו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully