וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק גדול וסל ניצחון לגל מקל באיטליה, ניק קלאתיס נפצע בהפסד פנאתינייקוס

הישראלי דייק 2.5 שניות לסיום והעניק לרג'יו אמיליה 86:87, אחרי ערב של 17 נק' ו-7 אס'. הרכז נפצע בברכו, ארבעה ימים לפני מכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו עם שחקן פנאתינייקוס ניק קלאתיס. מגד גוזני
בלעדיו יהיה לפאו קשה מאוד השבוע. קלאתיס שומר על דיברתולומאו אשתקד/מגד גוזני

גל מקל סיפק ערב גדול בליגה האיטלקית, כשקלע את סל הניצחון ב-86:87 הדרמטי של קבוצתו רג'יו אמיליה על טרייסטה. הרגע הגדול של הרכז הישראלי הגיע 2.5 שניות לסיום, אחרי הוצאת חוץ, ואם זה לא מספיק, הרי שגם הוליך את קלעי קבוצתו עם 17 נקודות (7 מתוכן ברבע האחרון), מסר 7 אסיסטים והוסיף גם 3 ריבאונדים. רג'יו אמיליה כעת עם מאזן 6:6 ונמצאת במקום ה-11 באיטליה. ג'וש אואנס, אקס הפועל ירושלים והפועל תל אביב תרם 13 נקודות ו-10 ריבאונדים למנצחת.

* פנאתינייקוס הפסידה הערב (ראשון) בפעם הראשונה העונה במסגרת הליגה היוונית, אבל לצד ה-82:78 שספגה מפרישטרי, הגיע הפסד נוסף בדמות פציעתו של ניק קלאתיס. כוכב פאו עזב את הפרקט באמצע הרבע השני בשל כאבים בברכו, לא שב לפרקט ועבר בדיקות. בצילום ה-MRI, הוסר החשש לפציעה חמורה והוא אמור להיות כשיר למשחקי היורוליג השבוע מול פנרבחצ'ה (שלישי) ומכבי תל אביב (חמישי). שחקן נוסף שנפצע במהלך המשחק הוא יואניס פפאפטרו, וגם הוא ייבדק.

* הפתעה בספרד: מלאגה ניצחה את ברצלונה 95:105, והנחילה לה הפסד שלישי העונה ב-ACB. ג'וש אדמס הצטיין עם 19 נקודות, אנטה טומיץ' קלע 20 למפסידה. ניקולה מירוטיץ' סיים עם 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully