וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית מעריכים: לוקה דונצ'יץ' הפצוע ייעדר כשבועיים

ילד הפלא שנפצע בתחילת המשחק מול מיאמי לאחר שנתקל בקנדריק נאן סובל מנקע קל בקרסול: "בדאלאס מרגישים שחמקו ממשהו חמור יותר"

עריכת וידאו: ניר חן

לוקה דונצ'יץ' הספיק לשחק שתי דקות בלבד אתמול בלילה (בין שבת לראשון), לפני שנפצע בהפסד דאלאס 122:118 למיאמי אחרי הארכה. ילד הפלא הסלובני נתקל ברוקי קנדריק נאן, סובב את הקרסול הימני וירד במהירות לטיפול בחדר ההלבשה. הערב מדווחים בארצות הברית שכוכב המאבריקס צפוי להיעדר כשבועיים מהמגרשים - משהו בין החששות הגדולים של אוהדי דאלאס וחובבי הליגה, ובין ההערכות האופטימיות שבקעו ממספר מקורות לאחר המשחק.

"לוקה דונצ'יץ' אולי יוכל לחזור תוך שבועיים לאחר שסבל מנקע קל בקרסול", צייץ עיתונאי ESPN טים מקמהון. "דונצ'יץ' ככל הנראה יחמיץ את המשחקים מול קבוצות העילית של המזרח, אבל המאבס מרגישים כאילו חמקו ממשהו חמור יותר". בלעדיו, תיאלץ דאלאס לנסות ולהתמודד מול מילווקי, בוסטון, פילדלפיה וטורונטו בארבעת משחקיה האחרונים, כשדונצ'יץ' צפוי להחמיץ גם את המפגש החוזר עם לברון ג'יימס ולוס אנג'לס לייקרס בסוף החודש.

אף שצילום הרנטגן שבוצע לאחר המשחק חזר נקי, המאמן ריק קרלייל הודה שבקבוצה מודאגים ממצבו של הכוכב הצעיר. "אנחנו מקווים שזו לא פציעה חמורה. הרנטגן לא הראה שום דבר רציני, אבל זה כל מה שאנחנו יכולים להגיד כרגע", אמר קרלייל. בכך גם נקטע רצף המשחקים של הסלובני עם לפחות 20 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס פצוע. רויטרס
נחכה בסבלנות. דונצ'יץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully