וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה סיימה ב-2:2 עם עכו וסגרה סיבוב ללא הפסד

לידור כהן (80) הציל את המוליכה מהפסד בכורה העונה. משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון לקטמון - 0:0 עם נוף הגליל, 0:2 לבית"ר תל אביב על עפולה

מנהלת הליגות

בווידאו: שיר שחקני ליגת העל למען הקרן לחקר הסרטן

הסיבוב הראשון בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם הפתעה, כשמכבי פתח תקוה חילצה 2:2 מהפועל עכו. הפועל נוף הגליל נפרדה ב-0:0 עם הפועל קטמון ובית"ר תל אביב בת ים גברה על הפועל עפולה 0:2.

תאי בריבו שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הרצף האישי יימשך? גיא חדידה/ברני ארדוב

הפועל עכו - מכבי פתח תקוה 2:2

מכבי תל אביב של הליגה הלאומית, אם תרצו: הלוזונים הצליחו לסיים את הסיבוב הראשון ללא הפסד, עם 11 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו - האחרונה שבהן הושגה הערב בקושי. שער עצמי של ג'ורג' דיבה העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השנייה, אלא שירין שרעבי (11) ושאדי מסראווה (28) השלימו מהפך מהיר. מכבי פתח תקוה הגבירה את הלחץ, שנשא פרי בדקה ה-80 עם השוויון של לידור כהן, שהגיע ראשון לריבאונד אחרי בעיטה של תאי בריבו וקבע 2:2. עכו יכולה להיות מאוכזבת מפספוס הניצחון היוקרתי, ובו בזמן מרוצה על כך שקטעה רצף של שלושה משחקים ללא כיבוש. גם זה משהו.

סהר בראון שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
איבוד נקודות מפתיע. בריבו/ברני ארדוב

הפועל נוף הגליל - הפועל קטמון 0:0

משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון לקבוצה של זיו אריה, שרחוקה חמש נקודות מהפועל ראשון לציון שבמקום השני. בתום משחק חלש, רשמה המארחת, מצידה, משחק רביעי ברציפות ללא כיבוש, וממש כמו בששת המפגשים האחרונים מול הקטמונים, לא הצליחה לצאת עם ידה על העליונה. גם הרחקה של ליעד אלמליח (70) לא מנעה את ה-0:0.

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל עפולה 0:2

אחרי ניצחון הבכורה שלה, קיוותה נועלת הטבלה לצאת לדרך חדשה, אך זה לא קרה. המארחת, לעומת זאת, סופרת ניצחון רביעי ברציפות שמקפיץ אותה למקום השישי בטבלה, בזכות שערים של תומר אלטמן (34) ויהאב אל עביד (46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully