וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי חד צדדי אי פעם: ג'ו בוראו זכה בפרס ההייזמן

כצפוי, הקוורטרבק של LSU השלים עונה סדירה חלומית ואחרי מאזן 0:13 והמקום הראשון בארצות הברית, גרף בפער עצום את התואר האישי היוקרתי. בוראו זכה ל-90.7 בחירות למקום הראשון

העונה הסדירה בפוטבול המכללות הסתיימה ותקופת הבולים מתקרבת, מה שאומר שהגיע הזמן לחלק פרסים והלילה (בין שבת לראשון), הוכתר הקוורטרבק של LSU, ג'ו בוראו, כזוכה בתואר פרס ההייזמן, המוענק בכל שנה לשחקן המצטיין במכללות.

בוראו הביס בקלות את ג'יילן הרטס, הקוורטרבק של אוקלהומה, את ג'סטין פילד, הקוורטרבק של אוהיו סטייט ואת צ'ייס יאנג, האנד ההגנתי של אוהיו סטייט, כשהוא גורף את הפרס במהדורה ה-85 שלו בזכות 1,846 נקודות, שסידרו לו את הפער הגדול בתולדות הפרס מהשחקן שהגיע במקום השני. 90.7 אחוז מהבוחרים הציבו את בוראו במקום הראשון שלהם והוא נכלל ב-95.5 אחוז מטפסי הבוחרים בסך הכל.

בוראו, שפתח את העונה כמעט אלמוני עבור חובבי הספורט בארצות הברית, החל את קריירת המכללות שלו ב-2015 והעביר שלוש שנים שקטות מאוד באוהיו סטייט, עד שבחר לעבור ל-LSU. גם בעונת הג'וניור שלו הוא לא הבריק, אבל השנה, כסניור, התפוצץ עם 4,715 יארדים ו-48 טאצ'דאונים מול 6 איבודים בלבד ב-13 משחקים, תוך שהוא סוחף את הטייגרס למאזן 0:13 מושלם והמקום הראשון בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully