וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהשופטים הטובים באירופה: אוראל גרינפלד עלה לדרג העילית של אופ"א

לראשונה, יהיה לישראל נציג ברשימת 25 השופטים המובילים, המנהלים את המשחקים החשובים באירופה: "בשורה מרגשת שמביאה עמה אחריות עצומה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: אימון הבכורה של שרון מימר כמאמן הפועל חדרה

בהתאם להחלטת אופ"א, עלה היום (שישי) אוראל גרינפלד מדרג 1 לדרג העילית של אופ"א, הכולל את 25 השופטים המובילים באירופה, זה שנציגיו מנהלים באופן קבוע את ליגת האלופות, היורו והמונדיאל.

"זאת בשורה מרגשת שמביאה עמה אחריות עצומה", אמר גרינפלד, שהפך לשופט הישראלי הראשון שמצטרף לדרג הבכיר ביבשת. "אני מייצג איגוד שלם, מדינה, וההתקדמות במשך השנים היא פרי עבודה מאומצת ותמיכה גדולה בי. חובת ההוכחה, כמו תמיד, עלי. אני מודה מכל ליבי לכל אחד מחבריי לצוות השיפוט במהלך השנים האחרונות אשר סייעו לי לפני, תוך כדי ואחרי כל משחק, הם השתדלו להבין את הדרישות שלי גם כאשר היה קשה ותובעניי, הכל מתוך חתירה ושאיפה למצוינות תמידית".

מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר אמר: "גאווה והתרגשות גדולה, מדובר בהישג חסר תקדים, תוצאה של עבודה מאומצת, נחישות וחזון. אני שמח שהיתה לי הזכות להוביל תהליך מקצועי שסופו בהצבת שופט ישראלי בדרג השיפוט הגבוה ביותר באירופה. מאחל המון הצלחה לאוראל ומקווה שהצלחתו תפתח את הדלת לשופטים ישראלים נוספים בדרג העילית".

אוראל גרינפלד עם שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. GettyImages
הישג גדול. גרינפלד לצד דה בראונה בליגת האלופות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully