וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה: מוקי ובוטבול העפילו לגמר, אך נפצעו ונאלצו לפרוש

13.12.2019 / 10:13

מאסטרס צ'ינגדאו: אלוף העולם היה אמור לפגוש את מתיאס קאסה סגנו, אך סובל ממתיחה בשרירי הבטן. גם בוטבול הרשים, אך סובל מפציעה במרפק שמאל

באדיבות משרד ראש הממשלה

היום השני של טורניר המאסטרס בצ'ינגדאו, סין, יצא לדרך (שישי) וגם הסתיים עם הצלחה שמהולה באכזבה. אלוף העולם הישראלי שגיא מוקי (עד 81 ק"ג) וגם טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג) העפילו לגמרים במשקל שלהם, אך נפצעו ולא יתחרו, כך שהם ייאלצו להסתפק במדליית הכסף. מוקי סובל ממתיחה בשרירי הבטן, אך צפוי לחזור לאימונים והתחרויות בתוך זמן קצר. גם בוטבול נפצע בחצי הגמר במרפק וטרם ברור מה חומרת הפציעה. הוא ייבדק כשיגיע לארץ לאבחון מדויק יותר.

כאמור, עוד לפני כן מוקי פתח את השתתפותו בסיבוב השני וניצח את לסאיי זאה הסיני. בקרב הבא מוקי הכניע באיפון את אנטוניו אספוסיטו האיטלקי. ברבע הגמר הוא ניצח את אלן קובצוב הרוסי עם עוד איפון ובחצי הגמר הוא הצליח להשיג איפון נוסף מול ודאט אלבאייראק הטורקי. בגמר מוקי היה אמור לפגוש את לא אחר מאשר מתיאס קאסה הבלגי, אותו הוא ניצח בגמר אליפות העולם, אך הקרב נבצר ממנו.

שגיא מוקי עם אורן סמדג'ה. אתר רשמי
נאלצו להסתפק בכסף. מוקי ובוטבול/אתר רשמי

גם טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג) נחל הצלחה גדולה כשהעפיל לגמר והיה רחוק ניצחון אחד ממדליית זהב. בוטבול ניצח יריבים מרוסיה, טג'יקיסטן, אזרבייג'אן ויפן וגם בגמר הוא היה אמור לפגוש יריב יפני, את סויצ'י האשימוטו שמפריד בינו לבין מדליית זהב.

אצל הנשים, תמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג) ניצחה את הקרב הראשון שלה אך הודחה כבר בסיבוב השני. ענבל שמש (עד 63 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה ליריבה מאיטליה והודחה גם היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully