וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור ה-15 ב-NFL נפתח: הרייבנס זכו ב-AFC צפון

למאר ג'קסון מסר חמישה טאצ'דאונים לחמישה תופסים שונים והעורבים טיילו ל-21:42 ביתי מול ניו יורק ג'טס וניצחון עשירי ברציפות

אף אחד לא ממש יכול לעצור את בולטימור (2:12) העונה, בטח לא ניו יורק ג'טס (9:5) והלילה (בין חמישי לשישי), במשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-15 ב-NFL, הרייבנס חגגו ניצחון עשירי ברציפות, 21:42 וזכו ב-AFC צפון. למאר ג'קסון, ה-MVP שבדרך, מסר חמישה טאצ'דאונים לחמישה תופסים שונים והעורבים ברחו במהרה ל-0:13 ובהמשך עלו ל-7:35 לקראת הרבע האחרון. ג'קסון סיים עם 15 מ-23 ל-212 יארד ו-86 יארד על הקרקע. סאם דרנולד מסר 218 יארד, צמד, איבוד באוויר ופאמבל. המחזור יימשך בראשון ושני עם 15 משחקים.

20:00:

סינסינטי (12:1) - ניו אינגלנד (3:10)

אחרי עוד סערה מחוץ למגרש וחשד שהקבוצה צילמה את הספסל של הבנגאלס, הפאטס ינסו להשיג ניצחון מול המארחת, שמחזיקה במאזן החלש בליגה. ניו אינגלנד מגיעה עם רצף של שני הפסדים, אך אמורה להסתדר.

דטרויט (9:1:3) - טמפה ביי (7:6)

הליונס היו די קרובים בלא מעט משחקים העונה, אבל המאזן הגרוע עלול לעלות למאט פטרישיה במשרתו. בצד של הבאקס, ג'יימיס ווינסטון הלא יציב ימשיך לספק אקשן.

גרין ביי (3:10) - שיקגו (6:7)

שלושה חודשים אחרי שהוציאו את העונה לדרך עם 3:10 מכוער בשיקגו, הפאקרס מארחים את היריבה הוותיקה וימשיכו בקרב על ה-NFC צפון מול מינסוטה, בעוד הדובים בדרך הבטוחה להדחה מהמירוץ לפלייאוף.

טנסי (5:8) - יוסטון (5:8)

קרב ישיר על צמרת ואולי אליפות ה-AFC דרום, כאשר השתיים הללו ייפגשו שוב בטקסס בעוד שבועיים, במחזור הסיום. הטייטאנס מגיעים עם רצף של ארבעה ניצחונות, הטקסאנס הובכו מול דנבר דווקא אחרי ההצגה על חשבון ניו אינגלנד.

קנזס סיטי (4:9) - דנבר (8:5)

הצ'יפס קרטעו לאורך חלק גדול מהעונה, אבל ניצחון החוץ בפוקסבורו בראשון החזיר אותם היישר למסלול והם בעמדה מצוינת, אפילו להשיג את שבוע החופש. הם ינסו לסגור עניין ב-AFC מערב על הראש של הברונקוס, שכאמור מגיעים אחרי ניצחון ענק ביוסטון.

ניו יורק ג'איינטס (11:2) - מיאמי (10:3)

החזרה של איליי מאנינג כמעט סידרה הפתעה בפילדלפיה, אבל רצף ההפסדים של הג'איינטס כבר עומד על תשעה. הדולפינס מנסים לעקוץ מדי פעם וזו יכולה להיות עוד הזדמנות, בעונה טובה מהצפוי.

וושינגטון (10:3) - פילדלפיה (7:6)

פילי ממשיכה בקרב המכוער נגד דאלאס ושבוע לפני המפגש הישיר ביניהם, מקבלת צ'אנס מצוין לחזור למאזן חצוי. האם הגאווה של הרדסקינס, שנעצרו בלמבו פילד אחרי שני ניצחונות, תעזור להם להפתיע?

קרוליינה (8:5) - סיאטל (3:10)

הסיהוקס נעצרו אחרי חמישה ניצחונות עם תבוסה מול הראמס בסאנדיי נייט והם ינסו לחזור לעצמם בשארלוט. אצל הפנת'רס, חילופי המאמנים לא עזרו והקבוצה הובסה מול אטלנטה ורק רוצה לסיים את העונה.

טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. GettyImages
האלופה תתאושש? בריידי/GettyImages

23:05-23:25:

אוקלנד (7:6) - ג'קסונוויל (9:4)

לרגע נדמה היה שג'ון גרודן יכול להפתיע ולהוביל את החבורה הבעייתית שלו לפלייאוף, אך הריידרס התפרקו לחלוטין בשלוש השבועות האחרונים. גם ג'קסונוויל סובלת מעוד עונה חלשה ושוב חזרה לאחרונה לגרדנר מינשו במקום ניק פולס הפצוע.

אריזונה (9:1:3) - קליבלנד (7:6)

הבראונס, אכזבת העונה, עדיין מחזיקים בסיכוי לסיים עם מאזן חיובי ובתור התחלה, צריכים לעבור את הקארדס בקרב בין שני השחקנים האחרונים שנבחרו במקום הראשון בדראפט. הקבוצה מהמדבר הפסידה את ששת המשחקים האחרונים.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (8:5) - מינסוטה (4:9)

הווייקינגס רודפים אחרי גרין ביי וכל משחק קובע כעת. אסור להם למעוד ב-LA, מול הקהל הדליל והקבוצה המתוסבכת של הצ'ארג'רס, שמפסידים יותר מדי משחקים "זולים".

דאלאס (7:6) - לוס אנג'לס ראמס (5:8)

סגנית האלופה שמרה על סיכוייה בחיים עם הניצחון הגדול על סיאטל, אבל גם זה עלול שלא להפסיק לשון מקווי ושחקניו. בתור התחלה, הם חייבים ניצחון בג'רילנד, בעוד הקאובויס, למרות המאזן המביך והיכולת הגרועה, עדיין בשוויון בראש הבית מול פילדלפיה, לקראת המפגש ביניהן בשבוע הבא.

סן פרנסיסקו (2:11) - אטלנטה (9:4)

הניינרס יצאו ממשחק העונה עם ידם על העליונה לאחר ניצחון עצום בניו אורלינס, כזה שהשאיר את גורלם בידם ב-NFC. הם אמורים להסתדר בבית מול אטלנטה, אבל ההוקס כבר היממו העונה בדרכים את הסיינטס והפנת'רס.

פיטסבורג (5:8) - בפאלו (4:9), שני, 3:20

המשחק בין שתיים מהפתעות העונה הוקפץ לסאנדיי נייט ויהיה קרב ישיר לקראת הפלייאוף. הסטילרס מצליחים לנצח למרות שכבר הגיעו לקוורטרבק השלישי שלהם, דאק הודג'ס. הבילס לא מבריקים מדי, אך למרות ההפסד לבולטימור עדיין עושים את דרכם לעוד הופעת פלייאוף.

ניו אורלינס (3:10) - אינדיאנפוליס (7:6), שלישי, 3:15

הסיינטס עשו הכל נכון מול סן פרנסיסקו, חוץ מאשר לנצח. יש להם אפשרות טובה לחזור למסלול הניצחונות במאנדיי נייט, על חשבון אינדי שפתחה היטב למרות פרישתו של אנדרו לאק, אך נפצעה ודעכה עם הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully