וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לדחיית הדרבי התל אביבי, המשטרה הודיעה: "לא נשלח כוח שיטור למגרש"

12.12.2019 / 20:01

לאחר שהפועל ת"א הודיעה כי לא תשלם על תוספת השוטרים והמנהלת דרשה מרגב וארדן להתערב, הודיעה המשטרה שהפיתרון לא יגיע ממנה

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון מכבי תל אביב על באיירן מינכן

האם הדרבי התל אביב יתקיים במוצאי שבת כסדרו? נכון להיום (חמישי), הסיכויים לכך לא גבוהים. אחר הצהריים שלח יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל מכתבים לשרת הספורט מירי רגב והשר לביטחון הפנים גלעד ארדן על מנת שיתערבו במשבר האבטחה במשחק, לאחר שענף הכדורסל לא קיבל הוצאות שיטור כפי שהיה בעבר.

במקביל הודיע מפקד מרחב ירקון במשטרה, תת-ניצב דניאל לוי, למנהלת הליגה, איגוד השופטים והנהלת האולם כי לא ישלח כוח שיטור למגרש בעקבות הודעת הפועל תל אביב. "לאור החלטת הנהלת הפועל תל אביב לא להסכים על כמות השוטרים למשחק, אין ביכולתנו להקצות כוח האמור", כתב לוי.

עוד הוסיף מפקד מרחב ירקון: "כמות השוטרים נקבעה על בסיס הערכת מצב של מפקד תחנת תל אביב צפון וממ"ר ירקון ומתואמת על מנת לאפשר קיום האירוע באופן שיבטיח את שלום הציבור, מאחר וכאמור אין הסכמה מצד הנהלת הפועל, אין ביכולתנו לעמוד בתנאי מחייב זה".

כזכור, המשטרה דרשה 80 שוטרים על מנת לאבטח את המשחק, בניגוד ל-65 שוטרים במשחקי הדרבי שנערכו בדרייב אין בעונה שעברה, תוספת של 15 אלף שקל להוצאות האבטחה של הפועל תל אביב. בנוסף, נקבעו 92 מאבטחים למשחק, מה שמעמיד את כוח האבטחה על 172 שוטרים ומאבטחים ואת ההוצאה הכללית על 120 אלף שקל.

במנהלת הליגה דרשו בתחילה כי חלק מכוח השיטור יוקצה מטעם המשטרה לאירוע, מה שיוריד את העלות מהאדומים, שהודיעו מצידם כי לא ישלמו את תוספת 15 השוטרים.

במנהלת הליגה צפויים לקבל החלטה סופית בנושא בשעות הבוקר ביום שישי, כשנכון לעכשיו הנטייה היא לדחות את המשחק למועד מאוחר יותר.

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
משעה לשעה, נראה שהדרבי יידחה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully