וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חוזה ענק בבייסבול: אנתוני רנדון עובר ללוס אנג'לס איינג'לס

כוכב הבסיס השלישי של האלופה הטרייה וושינגטון חוצה את היבשת אל עיר המלאכים, שם ירוויח 245 מיליון דולר בשבע השנים הקרובות. ריק פורסלו במטס, טאנר רורק בטורונטו

אנתוני רנדון וושינגטון נשיונאלס. AP
יעזור לאיינג'לס לחזור לפלייאוף? רנדון/AP

פגישות החורף ב-MLB ממשיכות לספק כותרות והאחרון לסכם על חוזה עתק היה כוכב האלופה הטרייה וושינגטון, אנתוני רנדון, שמצטרף ללוס אנג'לס איינג'לס לשבע שנים תמורת 245 מיליון דולר.

שחקן הבסיס השלישי סיפק עונת שיא חלומית במדי הנשיונאלס והגיעו לשיאו בפלייאוף, כשהוא עוזר להוביל את הקבוצה מהבירה לתואר ההיסטורי. החוזה החדש שלו יכלול סעיף נו-טרייד מלא ויהיה ללא אופציות יציאה.

עבור האיינג'לס, מדובר במהלך גדול אחרי שהפסידו ליאנקיז במאבק על גאריט קול. הקבוצה מעיר המלאכים מחזיקה ב-MVP הטרי מייק טראוט, השחקן הטוב בליגה, אך הוא רשם רק העפלה אחת לפלייאוף בכל עונותיו במועדון ובלוס אנג'לס מקווים לשנות את המצב במהרה.

*** שתי עסקאות מעניינות נוספות נסגרו: ריק פורסלו עזב את בוסטון רד סוקס לטובת חוזה לעונה אחת ו-10 מיליון דולר בניו יורק מטס.

מגיש אחר, טאנר רורק, סיכם לשנתיים תמורת 24 מיליון דולר בטורונטו. הוא רשם 31 פתיחות בעונה החולפת, תחילה בסינסינטי ואז באוקלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully