וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ראשון לציון ניצחה את אום אל פאחם וניר ברקוביץ' 1:2

הכתומים לא ריחמו על מאמנם לשעבר, צמד לשבירו (28, 44). הפסד דרמטי לזדה בבכורה באחי נצרת - 2:1 לכפר קאסם. בני סכנין - הפועל אשקלון 0:1

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: אימון הבכורה של שרון מימר כמאמן הפועל חדרה

המחזור ה-15 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים, כשבמוקד ניצחה הפועל ראשון לציון 1:2 את הפועל אום אל פאחם של מאמנה לשעבר ניר ברקוביץ'. ליאור זדה הפסיד 2:1 בהופעת הבכורה שלו כמאמן אחי נצרת מול מ.ס. כפר קאסם, בני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל אשקלון, הפועל פתח תקוה חילצה 0:1 קטן על בני לוד והפועל רמת גן והפועל ניר רמת השרון נפרדו ב-2:2.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים. ברני ארדוב
בלי סנטימנטים. ראשון לציון חוגגת/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל אום אל פאחם 1:2

הכתומים לא התחשבו במאמנם לשעבר ניר ברקוביץ' והשיגו שלוש נקודות חשובות מאוד במאבק על כרטיס לליגת העל. כוכב המשחק היה איתמר שבירו, שעד היום כבש שער אחד בלבד העונה, והפעם התכבד בצמד (28, 44). ערן לוי לא נכלל בסגל האורחת, לאחר ששוב נזרק מאימון אום אל פאחם במהלך השבוע, וראה מבחוץ כיצד קבוצתו נעצרת אחרי שלושה משחקים רצופים ללא הפסד. ריף מסיקה רק צימק בפנדל בתוספת הזמן.

מ.ס כפר קאסם - מכבי אחי נצרת 1:2

הרצף היפה של כפר קאסם אמנם נעצר במחזור הקודם באופן מובן עם הפסד 4:2 למכבי פתח תקוה, הפעם היא חזרה לעצמה וחגגה ניצחון בצורה הכי דרמטית שיש. ירדן כהן העלה אותה ליתרון (28), אלון בוזורגי השווה (78), אלא שארבע דקות בתוספת הזמן הכריע סמאח מערב. בכורה קשה לליאור זדה בשורות הקבוצה שלא ניצחה מאז ספטמבר.

מתן גושה שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
המלאבסים חוזרים לנצח. מתן גושה/דני מרון

הפועל פתח תקוה - הפועל בני לוד 0:1

לאחר ששמטו שתי נקודות חשובות במחזור שעבר, גירדו המלאבסים ניצחון חשוב מאוד שמעניק לאמיר נוסבאום קצת אוויר לנשימה. עוז פרץ כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-52, מוחמד אזברגה הורחק בדקה ה-74.

בני סכנין - הפועל אשקלון 0:1

ההפסד המאכזבת ברמת השרון בשבוע שעבר העלה את מפלס הלחץ בשורות סכנין, שהצליחה להתאושש היום אף שזה הלך קשה מאוד. בדקה ה-86 הופל מוטי מלכה ברחבה, ואפשר לפיראס מוגרבי לכבוש מהנקודה הלבנה ולקבוע את תוצאת המשחק. אשקלון, מצידה, רושמת הפסד שני ברציפות.

הפועל רמת גן - הפועל ניר רמת השרון 2:2

משחק מרובה שערים ואירועים הסתיים בחלוקת נקודות. אור אוסטוינד כבש ראשון (32), עדן הרשקוביץ (57) ופאדי זידאן (60, בפנדל) השלימו מהפך, אלא שגל צרויה אמר את המילה האחרונה (65) וסידר לקבוצתו משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, שישה ימים לפני המפגש עם בני סכנין בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully