וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ברוך שמאילוב הפסיד בקרב על הארד, מתקרב להבטחת המקום בטוקיו

מאסטרס צ'ינגדאו: הג'ודוקא (עד 66 ק"ג) חטף ווזארי מיריב מונגולי בקרב על המדליה, אבל "נהנה" מהעובדה שטל פליקר הודח מוקדם

תחרות המאסטרס היוקרתית בסין יצאה לדרך היום (חמישי) בהשתתפותם של שישה ג'ודאים ישראלים מתוך 14 בסך הכול. הגיבור של יום התחרות הראשון הוא ברוך שמאילוב (עד 66 ק"ג), שהגיע עד לקרב על מדליית הארד, אבל הפסיד לבשקו יונדופרנלי המונגולי. שמאילוב נתן פייט ליריב שלו והקרב הגיע לניקוד זהב, שבו יונדופרנלי השיג ווזארי וניצח את הקרב כשנותרו 47 שניות לסיומו. למרות זאת, שמאילוב התקרב להבטחת הכרטיס לריו בגלל ההדחה המוקדמת של טל פליקר.

שמאילוב פתח את התחרות עם ניצחון מול אבדולה אבדוזלאלי הרוסי, שקיבל שלושה עונשים. בשמינית הגמר הוא גבר על מתאו מדבס האיטלקי עם איפון וברבע הצליח להכניע את קים לימוואן הקוריאני, שקיבל שלושה עונשים. אלא שבחצי הגמר הוא הפסיד בצורה דרמטית לחרלן גנבולד המונגולי באיפון, אחרי שכבר הוביל בווזארי, ונאלץ להתמודד מול בשקו יונדופרנלי בקרב על הארד.

ברוך שמאילוב ג'ודוקא. מגד גוזני
הפסיד בקרב על הארד. שמאילוב/מגד גוזני

כאמור, טל פליקר (עד 66 ק"ג) ניצח בקרב הראשון שלו את דניס וירו המולדובי, מדליסט הארד מאליפות העולם. אבל בקרב השני הפסיד לאדריאן גומבוץ' הסלובני בגלל ניקוד זהב והוא ככל הנראה לא יהיה בטוקיו.

שירה ראשוני (עד 48 ק"ג) ניצחה את הקרב הראשון שלה מול מוניקה אונגרונו מרומניה, אבל הפסידה למארוסה שטאנגר הסלובנית. גפן פרימו (עד 52 ק"ג) ניצחה את אנג'ליקה דלגאדו האמריקאית, אבל הפסידה בקרב השני שלה לאוולין צ'ופ השוויצרית. גילי כהן הפסידה באותו משקל כבר בקרב הראשון שלה לאנדראה צ'יטו הרומניה. תמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג) פתחה טוב עם ניצחון על ג'אנדי קים הקוריאנית, אבל הפסידה בקרב השני שלה לצ'ן לינג הטייוואנית.

סעיד מולאי ג'ודוקא איראני עם יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי. באדיבות איגוד הג'ודו, אתר רשמי
מולאי עם פונטי/אתר רשמי, באדיבות איגוד הג'ודו

הנבחרת הישראלית פגשה במהלך התחרויות את סעיד מולאי האיראני, שזכור כמי שהפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם. בשיחות עם הג'ודוקא עלתה האפשרות שהאיראני יגיע לגרנד פרי תל אביב בסוף ינואר.

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי: "סעיד איש מדהים, לבבי וחם. היתה לנו איתו שיחה נהדרת ואני מקווה שכבר מחר תירשם היסטוריה כשספורטאי ישראלי וספורטאי איראני יתחרו זה מול זה. התהליך שהובלנו במישור הבינלאומי נושא פירות יפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully