וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא הפסידה 3:1 לסראמה האסטונית בגביע האתגר

הנציגה הישראלית קיבלה משחק מצויין מאבנדרו סוזה (18 נקודות) אך נכנעה למארחת בארבע מערכות ויצטרכו ניצחון בפער של יותר ממערכה אחת בגומלין

כדורעף הפועל כפר סבא נגד הפועל מטה אשר עכו. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
פספסו הזדמנות להשיג מקדמה טובה יותר לקראת הגומלין. שחקני הפועל כפר סבא/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

הפועל כפר סבא הפסידה הערב (רביעי) בתוצאה 3:1 (25:18, 23:25, 25:23, 25:16) לסראמה האסטונית במסגרת שלב 32 האחרונות בגביע האתגר האירופי, והחמיצה הזדמנות לצאת עם יתרון משמעותי לקראת משחק הגומלין שייערך באולם איינשטיין בכפ"ס בשבוע הבא (יום שלישי, 18:00).

לאחר שהמקומיים ניצחו את המערכה הראשונה, הצליחה הקבוצה של שגיא ברעם לחזור לעניינים ולנצח בשנייה, ואף לא הייתה רחוקה מלהפוך את התוצאה ולהשיג ניצחון גם במערכה השלישית, אך נכנעה לבסוף בארבע מערכות, ולכן תזדקק לניצחון 1:3 או 0:3 בשבוע הבא, ולאחר מכן לניצחון במערכת הזהב, אם תתקיים כזו, על מנת לעלות. ניצחון 2:3 לא יספיק לה, כשבמקרה כזה (כמו גם במקרה של ניצחון של האסטונים) סראמה תעלה על חשבונה לשלב שמינית הגמר.

אבנדרו סוזה הברזילאי הצטיין בשורות הנציגה הישראלית עם 18 נקודות (3 קיל בלוקס) לצד משחק טוב בהתקפה של קונארד פורמלה (17 נקודות), ואילו מייקל צ'מוס הפצוע לא שותף. אצל האסטונים הצטיין דניאל דה סוזה, עם 16 נקודות (2 קיל בלוקס מתוך 11 של קבוצתו, לעומת 4 של כפ"ס), וקיבל תמיכה מג'יימס גראהם (11 נקודות, 4 קיל בלוקס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully