וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "טרנט לוקט ביקש שנישאר יחד כשהוא עוזב"

11.12.2019 / 9:50

הקבוצה חוששת מתקדים מאליק היירסטון, ומחפשת מחליף זמני לפורוורד האמריקאי, בהנחה שיידרשו לו לפחות מספר שבועות להסדיר את ענייניו האישיים בארה"ב. טיישון תומאס פירגן לאייזיאה קאזינס: "ראינו את ההתקדמות שלו כבר באימונים"

שחקני מכבי תל אביב נוסעים ברכבת/האתר הרשמי

מאז נחת בהפועל ירושלים, לא כל האוהדים ואנשי המקצוע ידעו איך להכיל את טרנט לוקט. מצד אחד, זר שלא תורם באופן יציב בטור הנקודות ושקשה להתייחס אליו כאל עוגן התקפי; ומצד שני, סטופר הגנתי מהטובים שנראו בשנים האחרונות במועדון. תצוגת התכלית שניפק מול מכבי תל אביב ברבע גמר גביע המדינה העלתה את מניותיו, וההערכה אותה החל לקבל התפרצה החוצה דווקא בנסיבות פחות טובות - כשהוא בלט בחסרונו בניצחון אמש (שלישי) על בנדירמה בליגת האלופות.

טרנט לוקט שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
בירושלים מתגעגעים אליו. טרנט לוקט/דני מרון

"קשה לנו לשחק בלי טרנט", אמר סולימאן בריימו, וחזר על מנטרה שנשמעה מפי כל אנשי הקבוצה, "הוא הופך את המשחק שלנו לדינמי יותר, בעיקר בהגנה". טיישון תומאס סיפר כי לוקט קיים שיחה עם חבריו לפני שטס לארה"ב בשל סיבות אישיות. "הוא אמר לנו: אני עוזב, אבל אתם צריכים להישאר יחד ומישהו יצטרך לקחת צעד קדימה".

אייזיאה קאזינס, שנרשם עד כה למסגרת האירופית בלבד ונחשב מועמד להחלפה, מצא עצמו לפתע כשחקן מפתח. הוא קיבל 21 דקות מהמאמן עודד קטש, שנאלץ לחפש הרכבים שונים בניסיון למצוא איזון מחודש: במשך דקות ארוכות הוא העלה למגרש שלושה גארדים, כשג'יימס פלדין מתפקד כסמול פורוורד, ולפרקים הופיע עם שלושה גבוהים - כשנמרוד לוי מוצב בעמדה מספר שלוש.

עוד בוואלה!

עודד קטש: "מוקדם מדי לדעת מתי טרנט לוקט יחזור, נבדוק אופציות לחיזוק"

לכתבה המלאה
אייזאה קאזינס, הפועל ירושלים. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
קיבל מחמאות על משחק ההגנה שלו. אייזאה קאזינס/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

"אנחנו קצת בדאון בגלל שטרנט לא איתנו, אבל אנחנו משחקים בשבילו", סיפר קאזינס, שאמנם קלע רק חמש נקודות, אך זכה לשבחים על משחק ההגנה שלו. תומאס פירגן: "ראינו כבר באימונים איך אייזיאה מתקדם. היינו יחד בקולג', וניסיתי לעזור לו. אני שמח שהוא שיחק טוב".

בירושלים לא יודעים להעריך כמה זמן לוקט ייעדר, אבל יוצאים מנקודת הנחה שיידרשו לו לפחות שבועיים עד שישוב לישראל, ועל כן מאיצים את החיפושים אחר זר חלופי שיוחתם על חוזה זמני. אנשי הקבוצה זוכרים היטב את מקרה מאליק היירסטון, שעזב בנסיבות דומות ומעולם לא חזר.

תחושת הדחיפות נוצרה בעיקר בשל העובדה שביום רביעי הבא יתארחו האדומים אצל א.א.ק אתונה לקרב ישיר על המקום הראשון בבית ב'. לאחר המעבר לסדרות של הטוב משלושה בליגת האלופות, הפך יתרון הביתיות למשמעותי במיוחד; על פי שיטת המשחקים, רק קבוצה שתסיים ראשונה תזכה ליתרון הזה בשתי סדרות הנוקאאוט. אם ירושלים תסיים שנייה או שלישית בשלב הבתים, היא לא תזכה בביתיות ברבע הגמר (גם אם תתמודד מול קבוצה שעלתה מהמקום הרביעי).

השתתף בהכנת הכתבה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully