וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מוקדם מדי לדעת מתי טרנט לוקט יחזור, נבדוק אופציות לחיזוק"

10.12.2019 / 21:35

מאמן הפועל ירושלים מודאג ממצבו של שחקן ההגנה המוביל שלו ("מתפללים בשבילו") אך שבע רצון מהמחליפים: "אייזאה קאזינס מילא את מקומו בהגנה"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

הפועל ירושלים שמרה הערב (שלישי) על המקום הראשון בבית ב' של ליגת האלופות, כשניצחה את בנדירמה 72:83 ועלתה למאזן 2:6. האדומים הסתדרו ללא טרנט לוקט, שעזב לארה"ב בשל סיבות אישיות, אבל נהנו מעוד תצוגה התקפית מצוינת של ג'יימס פלדין - שקלע 27 נקודות, שלושה ימים אחרי תצוגת ה-41 שלו בליגת העל נגד גלבוע/גליל, כולל שתי שלשות קריטיות שמנעו קאמבק טורקי.

"לא התכוננו לפלדין, כי לא חשבנו שהוא יקלע שוב כל כך הרבה", התלוצץ המאמן האורח הקאן דמיר. פלדין עצמו אמר: "המאמן לא צריך לומר לי הרבה, פשוט יש לי ביטחון, ואני יודע שהוא והקבוצה בוטחים בי. הכדור נכנס בשני המשחקים האחרונים. בהגנה הולך לי פחות, אז אני מביא את האנרגיה בהתקפה".

בהיעדרו של לוקט, החמיא המאמן עודד קטש לשני שחקני ההגנה הטובים ביותר שלו הערב - אייזיאה קאזינס וסולימאן בריימו. קאזינס קיבל שיא עונתי של 20 דקות וחצי, ואת ההבדל עשה בריימו: ב-27 דקות שבהן שותף, ניצחה ירושלים ב-26 נקודות הפרש. "אייזיאה מילא את מקומו של טרנט בהגנה, וביחד עם סו הביא הרבה אנרגיות", אמר המאמן.

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
"יש דברים חשובים יותר מכדורסל". עודד קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

גם פלדין פירגן לשותפו בקו האחורי: "קאזינס קשוח בהגנה, וכשאנחנו בלי השומר הכי טוב שלנו, הוא חשוב. הוא הראה מה הוא מסוגל לעשות".

בנוגע לחסרונו של לוקט הוסיף קטש: "כולם מתפללים בשבילו. מוקדם מדי לדעת מתי יחזור, ואין באמת תשובה. נשב ונבדוק אם יש אופציות לחיזוק, ונפעל בהתאם. יש דברים חשובים יותר מכדורסל. אנחנו מאוד אוהבים אותו, וכמובן שבכל הקשור לכדורסל נרצה לקבל אותו כמה שיותר מהר חזרה, אבל זה חלק מהמשפחתיות שיש כאן. אנחנו דואגים לשחקנים ומחבקים אותם".

בסיום המשחק נרשמה תקרית בין שני המאמנים, על רקע החלטתה של ירושלים לשחק עד השנייה האחרונה ולנסות לקלוע סל אף שהמשחק היה גמור. קטש הסביר מה קרה: "ניסיתי להעביר מסר לשחקנים שכל נקודה חשובה במפעל הזה. אולי זאת פרנויה של מאמנים, שחושבים אם יהיה שוויון בטבלה, ואז ההפרש יקבע. יכול להיות שלא היינו צריכים להתקיף. הוא התעצבן, אולי בצדק, והתנצלתי".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים ניצחה 72:83 את בנדירמה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully