וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים ניצחה 72:83 את בנדירמה

ללא טרנט לוקט שיצא לארה"ב מסיבות אישיות, אך עם עוד מופע של ג'יימס פלדין (27) שקלע 7 שלשות ובעזרת טיישון תומאס (18 ו-9) הוליך את עודד קטש לניצחון חמישי ברציפות

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
עוד תצוגה התקפית שלו. ג'יימס פלדין/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל ירושלים השלימה הערב (שלישי) ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות לאחר שגברה בביתה 72:83 על בנדירמה הטורקית. המארחת נראתה לא מרוכזת בהתקפה וגם בהגנה בלא מעט חלקים במשחק, אך ידעה לנצל את עליונותה על האורחים בכל מה שקשור לכישרון, ולחצה על הדוושה ברגעים הנכונים כדי להבטיח את הניצחון ועוד שבוע במקום הראשון בטבלת בית ב' בליגת האלופות של פיב"א. ג'יימס פלדין (27) שוב היה גדול אצל ירושלים, ולאחר שקלע את רוב נקודותיו במחצית הראשונה אותה סיים עם 5 שלשות, השאיר את הבמה במחצית השנייה לטיישון תומאס המצויין שסיים עם 18 ו-9 ולא השאיר יותר מידי סיכוי לטורקים העיקשים.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין (7 מ-12 לשלוש) 25 נקודות, טיישון תומאס 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, מינדאוגאס קופשאס (5 ריבאונדים) וג'ייקובן בראון (9 ריבאונדים, 7 אסיסטים) 8 נקודות כ"א, תמיר בלאט 6 נקודות, אייזאה קאזינס 5 נקודות, סולימאן בריימו ועידן זלמנסון 4 נקודות כ"א, נמרוד לוי 3 נקודות, בר טימור (04:18) שותף ולא קלע

קלעו לבנדירמה: עמנואל טרי (10 ריבאונדים) וטיילר קאלינוסקי (8 ריבאונדים, 7 אסיסטים) 14 נקודות כ"א, עומאר פרויט 13 נקודות, סחמוס האזר 10 נקודות, רידבאן אונסל 8 נקודות, יאן האמר 5 נקודות, אלפרן סנגון 4 נקודות, ארקאן אילמאז ופורקאן הלטאלי 2 נקודות כ"א

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
שב מפציעה. ג'ייקובן בראון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

הטורקים פתחו טוב יותר וניצלו את חוסר העירנות של המקומיים כדי לעלות ל-5:12 מהיר. ירושלים לא נבהלה וענתה בשש נקודות רצופות כדי להקטין למינוס נקודה בלבד. אסיסט של ג'ייקובן בראון למינדאוגאס קופשאס סגרו ריצת 2:12 ירושלמית בדרך ליתרון 14:17. האורחים הפסיקו לקלוע אך שלשה של רידבאן אורסל עצרה את הריצה המקומית על 2:16. 17:21 לירושלים בתום הרבע הראשון.

רבע 2:

ריבאונד ההתקפה היה הנשק העיקרי של בנדירמה בפתיחת הרבע השני והטורקים הצליחו לנצל רגיעה מסויימת אצל המארחת כדי להשוות ואף להחזיר לעצמם את היתרון, 23:27 לאחר שלוש וחצי דקות בתוך הרבע. בנדירמה השלימה ריצת 0:13 ועלתה כבר ליתרון בן שבע נקודות. לעודד קטש זה הספיק והמאמן של האדומים הזעיק פסק זמן. לשמחתה של המארחת יש לה את ג'יימס פלדין שקבר את השלשה הרביעית שלו במחצית וצימק ל-35:34 בלבד. התקפה לאחר מכן קבר מספר 14 את השלשה החמישית שלו, כשאייזאה קאזינס הצטרף גם הוא לחגיגה וקבע 37:40 למקומיים. בירידה להפסקה הוליכה הפועל ירושלים 37:43.

עוד בוואלה!

המספרים מאחורי ההצגה של ג'יימס פלדין: "הערב הייתי מנצח את הארדן"

לכתבה המלאה
סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הירושלמים חזרו פעמיים מפיגור. סולימאן בריימו/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

תמיר בלאט העלה את הפועל ירושלים ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק עם שתי שלשות בפתיחת הרבע השלישי. הטורקים, שראו את הפיגור עולה כבר ל-12 הפרש, שוב ביצעה ריצה, הפעם 0:8 וצימקה ל-51:47 בלבד. המקומיים לחצו על הדוושה וברחו שוב, כששלשה של נמרוד לוי קבעה 51:60 ופסק זמן טורקי. האורחת שוב מזערה נזקים לקראת סיום הרבע, ולהפסקה לקראת הרבע המכריע ירדה ירושלים ביתרון, 56:60.

רבע 4:

שתי הקבוצות נראו מעט לחוצות בפתיחת הרבע הרביעי כשזריקות חופשיות משני הצדדים מטיילות על הטבעת ומסרבות להיכנס. הפועל ירושלים יצאה מהקיפאון עם מהלך של סל ועבירה של טיישון תומאס והמארחת שוב ביתרון 9. צירוף נהדר בין בלאט, זלמנסון ותומאס הסתיים בדאנק מהדהד של האחרון וירושלים שוב ביתרון דו ספרתי, 58:69. ג'יימס פלדין שלא קלע נקודה במחצית השנייה התעורר עם שתי שלשות ועבירת תוקף שסחט ג'ייקובן בראון הקפיצו את הקהל המקומי, בדרך לניצחון כפול על בנדירמה. 72:83 להפועל ירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully