וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאריט קול מצטרף ליאנקיז תמורת 324 מיליון דולר ל-9 שנים

עסקת הענק הושלמה: המגיש שסיים שני במרוץ לסיי יאנג והוביל את יוסטון להופעת וורלד סיריס בזכות עונה חלומית חובר לפסים, שהעניקו לו את החוזה הגבוה אי פעם עבור פיצ'ר

זה היה באוויר בתקופה האחרונה והבוקר (רביעי), הוכרז כסופי: גאריט קול מצטרף לניו יורק יאנקיז ויהפוך למגיש המרוויח ביותר אי פעם, עם חוזה עצום של 324 מיליון דולר לתשע שנים.

מדובר בסכום הגבוה ביותר אי פעם עבור מגיש, גם בסך הכל וגם בממוצע לשנה (36), כאשר קול שבר את השיא בו החזיק סטיבן שטרסבורג בקושי יממה אחת, לאחר שזה סיכם על הישארותו באלופה וושינגטון עבור 245 מיליון לשבע שנים.

החוזה כולל אפשרות יציאה מצדו של קול בעוד חמש שנים והמגיש בן ה-29, שהפסיד רק פעם אחת בארבעת החודשים המכריעים של העונה (במשחק 1 של הוורלד סיריס, לפני שהתאושש בהמשך הסדרה) וסיים שני במרוץ לסיי יאנג אחרי חברו (לשעבר) לקבוצה ג'סטין ורלאנדר מיוסטון, ינסה להחזיר את האליפות לפסים אחרי עשור שלם בו הם לא זכו ואפילו לא הגיעו לוורלד סיריס.

ניו יורק נכנעה ב-ALCS בכל אחת משלוש העונות האחרונות והיא בונה על קול, שיצטרף לסוללת הכוכבים של הקבוצה המעוטרת ביותר בספורט האמריקאי. המגיש עצמו סוגר מעגל, אחרי שב-2008 הפסים בחרו בו בסיבוב ה-28 בדראפט, אך הוא בחר ללכת ל-UCLA וכאשר חזר לדראפט שלוש שנים לאחר מכן, נבחר ראשון על ידי פיטסבורג.

*** מי שעזב את ניו יורק, כצפוי, הוא השורטסטופ דידי גרגוריוס, שסיכם לעונה בפילדלפיה תמורת 14 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully