וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: נס ציונה פותחת סיבוב שני נגד צמוקי מינסק

10.12.2019 / 13:35

הכתומים, המדורגים במקום הרביעי בדירוג העוצמה של המפעל כולו, יחלו את המסע שלהם בדרך לרבע הגמר נגד הקבוצה הבלארוסית (19:30, 5STARS) הנועלת את טבלת ה-VTB

עריכה: ניר חן

העונה האירופית של עירוני נס ציונה תימשך מחר (רביעי, 19:30, שידור ישיר ב-5STARS) כשתארח את צמוקי מינסק הבלארוסית במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים השני ביורופקאפ. הכתומים ינסו להשיג את אחד משני המקומות הראשונים בבית, שכולל גם את אורדאה וקלוז' מרומניה, כדי להעפיל לרבע גמר המפעל האירופי.

הקבוצה של נדב זילברשטיין מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים על מכבי ראשון לציון ומכבי אשדוד, וכשהיא מחזיקה מאזן מושלם מהשלב הראשון באירופה. הכתומים רואים את המפעל האירופי כאחת המטרות הבולטות שלהם, במקביל לעלייה לחצי גמר גביע המדינה והרצון להגיע סוף סוף לפיינל פור בליגת העל. נס ציונה נחשבת לאחת הקבוצות האיכותיות במפעל, ומדורגת במקום הרביעי בדירוג העוצמה של היורופקאפ שפורסם באתר הרשמי של התחרות. ג'ף וויטי נחשב לאחד הפייבוריטים לתואר ה-MVP עם 17.8 נקודות, 11.3 ריבאונדים ו-2.8 חסימות למשחק.

ג'ף וויטי שחקן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
מועמד לתואר ה-MVP של המפעל. ג'ף וויטי/לירון מולדובן

צמוקי מינסק, נועלת טבלת ה-VTB, שם השכילה בשבוע שעבר להשיג את ניצחונה הראשון, מדורגת רק במקום ה-14 מתוך 16 בדירוג העוצמה של הקבוצות שנותרו במפעל. הבלארוסים משלבים בין שחקנים מקומיים ותיקים לאמריקאים.

הרכז ברנקו מירקוביץ' (37) מוביל את הקבוצה עם 14.5 נקודות ו-5.3 אסיסטים לצד הסנטר אלכס גברילוביץ' (28, בעל אזרחות צרפתית) עם 14.8 נקודות, הפורוורד הצעיר מקסים סלאש (23) עם 13.3 נקודות והקלע האמריקאי דומינז ברנט שרושם 14.4 נקודות, 3.6 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים. אמריקאי נוסף בסגל הוא הרכז רוב לאורי שרושם 7.8 נקודות, 4.8 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully