וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורוקאפ: ראשון לציון יוצאת לאנדורה

10.12.2019 / 13:15

הכתומים, שאיבדו סיכוי להעפיל לשלב הבתים השני, יחסרו את ג'ונתן וויליאמס כשיצאו למשחק החוץ נגד הקבוצה הספרדית (21:00, ספורט 2). גיא גודס: "יהיה לנו קשה להתמודד עם השחקנים האיכותיים של המארחת"

עריכה: ניר חן

למרות שאיבדה סיכוי תיאורטי להעפיל לשלב השני, תמשיך מחר (רביעי, 21:00, שידור ישיר בספורט 2) מכבי ראשון לציון את העונה האירופית שלה כשתצא למשחק חוץ בספרד אצל אנדורה, שכבר הבטיחה את מקומה בסיבוב השני.

הכתומים, שניצחו רק פעם אחת בשמונה משחקים, יצאו לאנדורה בסגל חסר כשג'ונתן וויליאמס, שפספס את משחק ההפסד לעירוני נס ציונה במוצאי שבת, לא אמור לשחק, והקו הקדמי הדליל יכלול בעיקר את ג'יימס קלי, שחוזהו מסתיים בשבוע הבא. למרות זאת, בקבוצה עשו הכנה מקיפה ליריבה, ומקווים לרשום הפתעה גדולה, מול אחת הקבוצות הביתיות ביותר ביורוקאפ.

"אנחנו יוצאים למשחק חוץ האחרון שלנו במסגרת מפעל היורוקאפ נגד קבוצה מאוד טובה התקפית עם קלעים רבים", אמר גיא גודס לקראת ההתמודדות, "הם משחקים כדורסל נהדר. בצד שלנו יש שחקנים שסובלים מפציעות לאחרונה ויהיה לנו קשה להתמודד עם השחקנים האיכותיים של המארחת. למרות זאת, כמו תמיד ניתן את הכל כדי לחזור הביתה עם ניצחון".

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
"הם משחקים כדורסל נהדר". גיא גודס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully