וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור ב-NFL ננעל: קאמבק יקר לאיגלס מול הג'איינטס

איליי מאנינג שיחק במקום דניאל ג'ונס הפצוע והוביל את ניו יורק ל-3:17 מפתיע בהפסקה, אך פילדלפיה התעשתה ושני טאצ'דאונים שתפס זאק ארץ קבעו 17:23 בסיום ושוויון עם דאלאס בראש ה-NFC מזרח

ה"קרב" על ה-NFC מזרח נמשך הלילה (בין שני לשלישי), כאשר פילדלפיה (7:6) גברה בקושי בבית בתום הארכה על ניו יורק ג'איינטס (11:2), 17:23 והשתוותה לדאלאס בצמרת הבית, שבועיים לפני המפגש ביניהן שצפוי להכריע את זהות העולה לפלייאוף מהמקום הרביעי בחטיבה.

איליי מאנינג פתח במדי הענקים לראשונה מזה כחודשיים, בשל פציעתו של דניאל ג'ונס והצליח להמם את האיגלס ברבע השני, עם שתי מסירות שהפכו לטאצ'דאונים של דריוס סלייטון, שמונה שניות מפתיחת הרבע (ל-35 יארד) ו-27 שניות להפסקה (ל-55 יארד), בדרך ליתרון 3:17 במחצית.

אלא שפילדלפיה, למזלה, הגיבה. בוסטון סקוט צימק עם טאצ'דאון בסוף הרבע השלישי ו-1:53 לסיום, זאק ארץ קבע שוויון עם תפיסה באנדזון. המשחק הלך להארכה ושם, לאחר דרייב שנמשך כמעט חמש דקות לאורך 75 יארד, ארץ שוב היה האיש של קרסון וונץ והכריע.

וונץ סיים עם 325 יארד (33 מ-50), שני טאצ'דאונים ופאמבל. ארץ תפס ל-91 יארד ושני כדורים באנדזון, סקוט תפס ל-69 ורץ ל-59 וטאצ'דאון. מאניניג סיפק 203 יארד (15 מ-30) ושני טאצ'דאונים, אך ירד למאזן שלילי בקריירה. סלייטון סיים עם 154 יארד באוויר ושני הטאצ'דאונים. סייקוואן בארקלי הוגבל ל-66 יארד ב-17 נשיאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully