וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: הפסד בכורה העונה למכבי עירוני רמת גן, 75:71 למכבי אשדוד

קריסטל ברדפורד (22 ו-13) הוליכה את המארחת לניצחון חשוב במאבקי הצמרת. 78:85 לרמת השרון על ראשון לציון. טיפאני מיטשל (38 ו-13) הובילה את אליצור רמלה ל-80:86 על הרצליה

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

חמישה משחקים נערכו הערב (שני) במסגרת המחזור ה-6 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. מכבי אשדוד הצליחה לעצור את מכבי עירוני רמת גן לאחר שניצחה אותה 71:75 והנחילה לה הפסד ראשון העונה. א.ס. רמת השרון התארחה אצל הפועל ראשון לציון ויצאה עם ניצחון חוץ 78:85. אליצור נווה דוד רמלה ניצחה 80:86 את בני הרצליה בעוד אליצור חולון ניצחה בביתה 68:81 את הפועל בני פתח תקווה. מכבי רעננה אירחה את מכבי חיפה והביסה אותה 60:79.

קריסטל ברדפורד שחקנית מכבי אשדוד בכדורסל. לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
אשדוד הנחילה למוליכה הפסד ליגה ראשון. קריסטל ברדפורד/אתר רשמי, לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי אשדוד - מכבי עירוני רמת גן 71:75

לאחר משחק צמוד ומותח הצליחה המארחת להנחיל למכבי עירוני רמת גן הפסד בכורה העונה בליגת אתנה לאחר שפתחה את העונה עם חמישה ניצחונות רצופים. אשדוד צעדה כבר ביתרון של 22 נקודות בשיא, אך למרות ניסיונות קאמבקים של האורחת מרמת גן, יצאו השחקניות של גלעד כץ עם ידן על העליונה, וכעת הן עם ניצחון אחד פחות משתי המוליכות.

קלעו לאשדוד: קריסטל ברדפורד 22 (13 ריבאונדים), צ'לסי הופקינס 17, אומו טורה 14, דרו אדלמן 9, אנט סנואו 4, נופר שלום, נועה זליבנסקי ועדי לוקס 3 כ"א.

קלעו לרמת גן: שניס ג'ונסון 23 (13 ריבאונדים), אדוט בולגאק 19 (13 ריבאונדים), אליסון הייטאוור 17, טל לב ואלכס כהן 5 כ"א, מדיסון איירין שה 2.

קריסטל ברדפורד שחקנית מכבי אשדוד מול טל לב שחקנית עירוני רמת גן. לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
המארחת כבר הוליכה ב-22 הפרש. קריסטל ברדפורד מול טל לב/אתר רשמי, לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

אליצור נווה דוד רמלה - בנות הרצליה 80:86

האלופה עם ניצחון שישי העונה והיא עם ניצחון אחת פחות משתי המובילות. דאבל דאבל חלומי של טיפאני מיטשל (38 ו-13) הוליך את רמלה לניצחון ביתי חשוב, כשבמחזור הבא תשחקנה השחקניות של עדן ענבר מול א.ס. רמת השרון. בנות הרצליה עדיין עם ניצחון בודד מפתיחת העונה ושקועות במאבקי התחתית.

קלעו לרמלה: טיפאני מיטשל 38 (13 ריבאונדים), בריטני בויד 21, עדן רוטברג 11, ירדן דנן 8, טיאנה קריבצ'ביץ 6, אלכס גיטצ'נקו 2.

קלעו להרצליה: מאי דיין 27, רבקה גרדנר 19, אלכסיס בראון וג'ימריס דיוויס 12 כ"א, הדר חדד וליעד אורבך 5 כ"א.

עוד בוואלה! ספורט

כדורסל נשים: רמת גן נותרה בלתי מנוצחת, רמת השרון ניצחה לאחר שתי הארכות

לכתבה המלאה
טיפאני מיטשל שחקנית אליצור נוה דוד רמלה מול מרים חנון שחקנית בנות הרצליה. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
משחק חלומי שלה. טיפאני מיטשל/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

אליצור חולון - הפועל פתח תקוה 68:81

הקבוצה של רועי אייזנברג נהנתה מערב אדיר של קריסמה פן (18 נקודות ו-13 ריבאונדים) ו-18 נקודות של ג'סיקה ג'קסון שלא הותירו שום אפשרות לפתח תקוה שנהנתה ממשחק נהדר של מוניק ריד (24 ו-12) אך לא באמת הצליחה לאיים על המארחת שלא התרגשה מניסיונות קאמבק של היריבה והבטיחה את הניצחון ומרווח נשימה מסויים מהתחתית. האורחת עדיין במקום האחרון ועדיין לא טעמה העונה את טעם הניצחון לאחר שישה משחקים.

קלעו לחולון: קריסמה פן (13 ריבאונדים) וג'סיקה ג'קסון 18 כ"א, קנישה בל 14, קורטני דיאן דוגלס 11, לאה פורביס 8, אמיי ספקטור 7, רומי לוי 5.

קלעו לפתח תקוה: מוניק ריד 24 (12 ריבאונדים), שאנון פלוקר 16 (13 ריבאונדים), אריאלה רוזנטל 12, דומיניק ווילסון 9, ניצן עמר 3, אופיר לביא וטרה לורן ברגר 2 כ"א.

סקויה הולמס שחקנית הפועל ראשון לציון בכדורסל. קובי אליהו, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
הוליכה את חברותיה לעוד ניצחון. סקויה הולמס/אתר רשמי, קובי אליהו, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הפועל ראשון לציון - רמת השרון 85:78

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם 4 ניצחונות רצופים, אך בסיום הצלחה הקבוצה של נעמי קולודני לעצור גם את ראשון לציון. קאדיג'ה קייב (24 נקודות), פיונדה פיצג'רלד (20) ושהד עבוד (18) הוליכו את רמת השרון לניצחון נוסף. האורחת הוליכה במרבית שלבי המשחק בעוד השחקניות של זיו ארז ניסו לרדוף ולחזור אך ללא הועיל. רמת השרון רשמה ניצחון חמישי העונה ונצמדת למוליכה מרמת גן.

קלעו לראשון לציון: סקויה הולמס 22, סידני קוק 21, צ'לסי נלסון 15, גילי אייזנר 8, עדן ציפל ודניאל קארש 5 כ"א, מאי רווח 2.

קלעו לרמת השרון: קאדיג'ה קייב 24, פיונדה פיצגרלד 20, שהד עבוד 18, ג'ורדן הופר 11, מרים חנון 10, יעל אהרונוב 2.

תוצאה נוספת:

מכבי בוני בניין רעננה - מכבי חיפה 60:79

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully