וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

245 מיליון ל-7 שנים: חוזה עתק לסטיבן שטרסבורג בנשיונאלס

ה-MVP של הוורלד סיריס יישאר במדי האלופה המפתיעה עם החוזה הגבוה אי פעם למגיש. שטרסבורג, שנבחר ראשון בדראפט 2009, כיכב בפלייאוף האחרון

שחקן וושינגטון נשיונאלס סטיבן שטרסבורג. GettyImages
הרוויח בענק. שטרסבורג/GettyImages

אלופת ה-MLB וושינגטון נשיונאלס הגיעה הערב (שני) לסיכום על חוזה חדש עם המגיש הכוכב שלה סטיבן שטרסבורג. במסגרת החוזה ירוויח הבחירה מספר 1 בדראפט 2009 סכום עתק של 245 מיליון דולר בשבע השנים הקרובות.

מדובר בחוזה הגבוה ביותר בכל הזמנים עבור מגיש, כאשר שטרסבורג משאיר מאחור את דייויד פרייס, שקיבל 217 מיליון דולר לשבע עונות מבוסטון בעבר. הוא גם עקף את זאק גריינקי, שקיבל 31.5 מיליון דולר בממוצע לעונה במסגרת החוזה שלו. שטרסבורג ירוויח 35 מיליון דולר לעונה. יחד עם זאת, שני השיאים הללו צפויים להישבר בקרוב, כאשר גאריט קול יחתום על חוזה בקבוצה כלשהי.

שטרסבורג החזיק בחוזה לארבע שנים נוספות, אך הייתה לו אופציית יציאה והוא ניצל אותה כדי להיכנס לשוק החופשי, מיד אחרי שעזר לנשיונאלס לזכות באליפות מדהימה עם 3:4 בוורלד סיריס מול יוסטון הפייבוריטית, כאשר כל שבעת המשחקים הסתיימו בניצחונות חוץ. הוא עצמו ניצח פעמיים, כולל במשחק 6 בטקסס. את הסדרה הוא סיים כ-MVP, אחרי פלייאוף חלומי שכלל שש הופעות בסך הכל ו-ERA של 1.98.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully