וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תקרית לרזומה: גלן רייס ג'וניור שוחרר מניו זילנד ברייקרס

אחרי שהסתבך בקטטה, שוחרר והוחזר, הכדורסלן לא עמד בתנאי ההסכם ונזרק מהקבוצה של דן שמיר, כדי להמשיך בקריירה גדושת תקריות

עריכת וידאו:ניר חן

בווידאו: אולפן וואלה! אחרי התקרית של רייס ופניני

ניו זילנד ברייקרס, קבוצתו של דן שמיר, הודיעה היום (שני) על שחרורו של גלן רייס ג'וניור. הפורוורד הפרובלמטי, שחתם בקבוצה רק לפני מספר שבועות, שילם את המחיר בעקבות התקרית המי יודע כמה שבה היה מעורב בחודש שעבר. לפני כשלושה שבועות הקבוצה כבר החליטה לשחרר אותו - אבל אחרי שהתנצל ואחרי שהמאמן דן שמיר הגן עליו, הקבוצה והכדורסלן המצוין הגיעו לסיכום והחלטה שאם יעבור עבירה נוספת, הוא ישוחרר.

כזכור, רייס נעצר בחודש שעבר אחרי שהיה מעורב בתגרה בבר באוקלנד. הוא הושעה עד להודעה חדשה, ובהסכם היו לו תנאים מגבילים בכל הנוגע לעבירות משמעת. הוא לא עמד בהם, ונשיא הקבוצה מאט וולש החליט לחתוך אותו. מאז ההשעיה הראשונית הוא הספיק לשחק משחק אחד מאז שחזר לקבוצה.

מי שנבחר ב-2013 במקום ה-35 בדראפט על ידי פילדלפיה ידע לאורך הקריירה שלו לא מעט תקריות. באוקטובר 2015 נורה ברגל מחוץ למסעדה באטלנטה, ב-2016 היה מעורב בקטטות ונעצר בחשד לתקיפה ולגניבה בארה"ב, ואחרי שהיכה את גיא פניני ונזרק מחולון (ובהמשך הוחזר אליה), עבר בפורטו ריקו (ושוחרר אחרי שני משחקים אחרי עימות עם המאמן) ושוחרר מקבוצה בארגנטינה.

בינתיים חזרו הברייקרס הבוקר למסלול הניצחונות עם 85:96 ביתי על בריסביין בולטס, והיא עדיין מדורגת במקום הלפני אחרון בליגה האוסטרלית במאזן של 9:4.

גלן רייס ג'וניור שחקן ניו זילנד ברייקרס. GettyImages
אף אחד כבר לא מופתע. רייס ג'וניור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully