וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי עם ניצחון שישי רצוף - הפעם 1:3 על בורדו

אמאבי, סאנסון וראדוניץ' סידרו מהפך מול הקבוצה של פאולו סוזה וצימקו את הפער מפ.ס.ז' המוליכה לחמש נקודות. ניצחונות גם לריימס ונאנט

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר הדרבי של מנצ'סטר

מארסיי צימקה הערב (ראשון) את הפער מפריס סן ז'רמן המוליכה בחזרה לחמש נקודות, לאחר שגברה 1:3 על בורדו בסיום המחזור ה-17. ריימס קטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון עם 1:3 ביתי על סנט אטיין ונאנט במקום השישי אחרי 0:1 על דיז'ון.

מורגן סאנסון שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
בדרך הבטוחה לליגת האלופות. מורגן סאנסון/רויטרס

מארסיי - בורדו 1:3

ניצחון שישי ברציפות לקבוצה של אנדרה וילאש בואש, שממשיכה לבסס את מעמדה במקום השני ובדרך חזרה לליגת האלופות. בורדו של פאולו סוזה הגיעה אחרי שישה משחקים ללא הפסד וגם הובילה משער שני העונה של הכישרון הצעיר יאסין עדלי, שהפציץ מ-23 מטרים בדקה ה-31. אלא שמארסיי לא נשברה, חזרה בדקה ה-48 עם נגיחה של המגן ז'ורדן אמאבי אחרי קרן של דימיטרי פאייה והשיגה את המהפך עם שער יפה של מורגן סאנסון בבעיטה מ-16 מטרים, אחרי הרחקה רעה של אוטאביו בדקה ה-60. המחליף נמניה ראדוניץ' חתם בתוספת הזמן אחרי חטיפה והכנה של ולנטן רונז'ייה, ומארסיי רק חמש נקודות מפ.ס.ז', לה משחק חסר.

רמי אודן שחקן ריימס. GettyImages
עוד שער נפלא לאוסף שלו. רמי אודן/GettyImages

ריימס - סנט אטיין 1:3

פרדראג ראיקוביץ' נכנע בסך הכול בפעם התשיעית העונה, אבל ריימס הוכיחה שיש לה גם התקפה וכבשה לראשונה העונה יותר משני שערים במשחק אחד. רמי אודן הנפלא הבקיע בחצי מספרת בדקה ה-10 והעניק למארחת יתרון, כשסנט אטיין חזרה עם שער של רומן המומה אחרי בלגן בהגנת ריימס בדקה ה-59. למרות זאת, בולאי דיה סיפק נגיחה נהדרת בדקה ה-67 ומוסא דומביה המחליף חתם בתוספת הזמן. ניצחון ראשון של ריימס על סנט אטיין מאז ימיהן המשותפים בליגה השנייה ב-2003.

נאנט - דיז'ון 0:1
לנאנט: לודוביק בלאס (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully